Wpis z mikrobloga

Słuchajcie, głupie pytanie.
Nie studiuję nic związanego z informatyką, czy stricte programowaniem. Ale pojawiła się opcja, by w pracy magisterskiej wykorzystać Unity 3D, robiąc jakąś tam prostą aplikację AR, która miałaby być jakimś uzupełnieniem dla procesu czy czymś takim. W sumie szczegółów nie ustaliliśmy, bo to luźna gadka, ale jest pytanie, czy żeby zrobić taką rzecz, potrzeba dużo nauki, pracy itp. czy raczej podstawowe rzeczy idzie tam zrobić w łatwy sposób? Założenie jest takie, by znaleźć gdzieś darmowe, gotowe modele, uzupełnić jakimiś prostymi modelami zrobionymi w Inventorze i niech się tam coś dzieje. Nie ukrywam, że wolałbym nie poświęcać 3 miesięcy na naukę tego ustrojstwa, wolałbym w te 3 miesiące mieć zrobione 50% pracy magisterskiej, żeby potem stresu nie było.
Wiele godzin wymaga nauka do tego poziomu i, co ważniejsze - czy poradzę sobie nie znając dobrze żadnego języka programowania? Wiem, że skrypty są dostępne, tylko pytanie, czy znajdę ich tak dużo na temat rozszerzonej rzeczywistości, żeby bez nauki języka cisnąć z tematem?
#unity #unity3d #naukaprogramowania #gamedev #ar
  • 5
@MtEverest: To ma być coś prostego, jakieś narzędzie dedykowane dla zakładu produkcyjnego, wiesz, jakiś klocek, jakaś maszyna, jakieś może ich przemieszczanie, nie wiem co tam dokładnie, ale powiedziano mi, żeby się nie bać, bo to może być coś prostego. Na napisanie pracy będę miał rok, ale wiadomo, że wakacje to najlepszy czas na to, żeby pocisnać z nią jak najwięcej, więc jeśli ogarnięcie o co tu chodzi wystarczy, nie wiem, 20