Ale mówił że ma tyle klientów na wymianę klocków, rozrządu, oleju, filtrów no takich podstawowych materiałów eksploatacyjnych. Że nawet nie bierze jakiś napraw silników itp, bo tego nie potrafi i nie musi tego brać.
@AnonimoweMirkoWyznania: Bo na drobnicy i obrocie jest najlatwiejszy hajs i zero ryzyka. Do tego tnie ich na czesciach i ma maszyne do robienia pieniedzy.
niech do tego dolozy klime i opony i w hajsie bedzie plywal
@AnonimoweMirkoWyznania: kto dziś silniki remontuje ? Chyba tylko ci celebryci z YT . Używkę z rozbitka się wstawia i cześć . Klient zawsze najtańszą opcję wybiera . Najtaniej używkę wstawić nawet nie uszczelniać . Nic że z miski olej się leje po 500km z tego "nowego" silnika
@RedBaron: do otwarcia warsztatu nie trzeba pozwoleń izby rzemieślniczej bo nie jest działalnością koncesjonowaną. Otwierasz firmę i heja... Nie ma znaczenia też wykształcenie może być inżynierem mechanikiem lub może być filozofem, rynek zweryfikuje :)
@mus_tang: Nie ma chyba normalnego mechanika (wiem, wiem oksymoron ( ͡°͜ʖ͡°) ), ktory by sie podpisywal pod uzywanym silnikiem kupionym pod klienta. Mowimy o bierzacych naprawach ekslopatacyjnych a nie wymianach silnika.
Jak zakupiony normlanie w IC nowy to podlega gwarancji i zdarzylo mi sie, ze kase oddali za remont jak sie zerwal Do tego kazdy normalny ( hehehe.. . znowu) warsztat ma swoje OC i
@mus_tang: Mowie o takiej 5-7 lat BMW/Mercedes/Audi z wyzszych modeli, ktore sie jeszcze nie maja prawa psuc. BMW 6 nowsze, e klasy . Suvy premium itd.. A robia obsluge nawet Betlneya jakiegos, Maseratti itd.
Uzwane, ale wciaz auta za gruby (dla polaka hajs). Zaden specjalizujacy sie w premium ani nic innego.
Ostatnio podwozilem im opony dla ich klienta bo wiozlem swoje auto i czesci przy okazji do nich. Komplet opon letnich
@hipeklego: nie mówię że jest to trudne. Jest to jednak czynność raczej postrzegana jako trudniejsza od wymiany filtrów czy hamulców, a w skład tego wchodzą też inne rzeczy.
@bigger: A potem ci co zostają na rynku z obsługą kompleksowąrzucają ceny przyprawiające o zawrót głowy. Kupujesz gruza za 6-8 tysi (bo rynek gruzów mających potencjał jazdy przez kilka lat przesunął się w te rejony cenowe) no i kupujesz dieselka z końcówki EUR3 początek EUR4 (czyli pierwsze eksperymenty z DPF/FAP) Masz prozaiczną usterkę czyli szarpanie/problem z rozruchem. Wymieniasz aku czujniczki wału i wałka i opczywiście pada słynne "trzeba sprawdzić wtryski" I
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
#mechanikasamochodowa #pracbaza #zalesie
Mój kumpel otworzył 4 lata temu warsztat i mówi że #!$%@? się zna na mechanice samochodowej.
Ale mówił że ma tyle klientów na wymianę klocków, rozrządu, oleju, filtrów no takich podstawowych materiałów eksploatacyjnych.
Że nawet nie bierze jakiś napraw silników itp, bo tego nie potrafi i nie musi tego brać.
---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62a1ad53b025d493b59dd680
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
niech do tego dolozy klime i opony i w hajsie bedzie plywal
@RedBaron: robota na czarno i heja
@RedBaron: o czym ty gadasz, nie potrzebujesz zadnych zezwoleń na prowadzenia warsztatu xd
Komentarz usunięty przez autora
Jak zakupiony normlanie w IC nowy to podlega gwarancji i zdarzylo mi sie, ze kase oddali za remont jak sie zerwal
Do tego kazdy normalny ( hehehe.. . znowu) warsztat ma swoje OC i
Komentarz usunięty przez autora
BMW 6 nowsze, e klasy . Suvy premium itd..
A robia obsluge nawet Betlneya jakiegos, Maseratti itd.
Uzwane, ale wciaz auta za gruby (dla polaka hajs). Zaden specjalizujacy sie w premium ani nic innego.
Ostatnio podwozilem im opony dla ich klienta bo wiozlem swoje auto i czesci przy okazji do nich. Komplet opon letnich
@mus_tang: I tu sie mylisz. Akurat z warsztatow partnesrkich, lakierni i balcharni odbieram auta praktycznie codziennie.
Tak co sie wyprawia to nie masz pojecia jesli chodzi o kosztorysy. Wieczna walka tarcia, cofanie juz zaakceptowanych, odplaty i pozwy.
Komentarz usunięty przez moderatora
Rozrząd w bmw to masz 3.5 brutto z fv i na orgi alnych częściach. Robię często dość.
Problem jest Gdzie indziej. Ze znalezieniem rzetelnego mechanika a nie wymieniacza i naciągacza