Wpis z mikrobloga

@F1A2Z3A4: koszty można nabić dość szybko wystarczy że się skumuluje kilka z tych rzeczy jak skrzynia, silnik, jakieś adaptacyjne zawieszenie, lampy (jeśli to jakieś matrycowe ledy to już w ogóle) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS opowi chyba nie chodziło że co roku tylko za rok jak wyzionie ducha
@F1A2Z3A4: może @hawat chciałby zamontować złote klamki

Nie ma co serwisować w 5 latku wyższej klasy, nawet w 7er czy S-klasie za 50k, chyba że naprawiamy auto po dzwonie z własnej kieszeni

Nawet w wyczynowych autach typu GTR, czy Gallardo gdzie serwis (napędy, skrzynie) potrafi zjeść naprawdę grube tysiące, to jakiś kosmos. Ok, może jednorazowo wymienić ceramikę w niektórych modelach za 20k jak właściciel był na tyle głupi by to brać
koszty można nabić dość szybko wystarczy że się skumuluje kilka z tych rzeczy jak skrzynia, silnik, jakieś adaptacyjne zawieszenie, lampy (jeśli to jakieś matrycowe ledy to już w ogóle) ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Nullek: 50k by wystarczyło na wymianę całego silnika i to kilkukrotnie

To o czym piszesz, to nie są normalne koszta utrzymanie, a szansa że w pięciolatku wszystko ci jednocześnie padnie jest taka jak na
@Atreyu: Wiem, po prostu śmieję się, że gość #!$%@? głupoty, zresztą zawsze znajdzie się ktoś z podobnymi rewelacjami w takiej dyskusji.

Nie wiem, czy mechanicy ich tak ruchają, czy szwagier opowiada tego typu głupoty na imieninach i potem powtarzają.
@F1A2Z3A4: Oj synku... Jak sobie w końcu coś kupisz i pojeździsz to się zacznij wypowiadać. A na razie jesteś mitoman.

@Nullek: Ale to trzeba umieć czytać ze zrozumieniem. 5-6 lat to moment w którym często i gęsto trzeba sporo wymienić. Ale jak jesteś debilem to robisz sobie film "co roku za 50 tysi".
Fascynuje mnie ilu właścicieli gruzów za 500+ to na wykopie znawcy "premium" XD
@Atreyu: zgadzam się że są to anomalie, aczkolwiek mając pecha... możliwe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co do do wymiany silnika za 50k kilka razy to powodzenia XD Remont starego trupa często wychodzi >10k. A co dopiero wymiana na nowy, jakiegoś nowoczesnego mocnego i skomplikowanego silnika, prawdopodobnie z kilkoma turbinami (jeśli mówimy o klasie premium) to nie są to najczęściej tanie rzeczy. Zgadzam się że moze i nie
@Argonzz: to naprawa po wypadku, nie serwis

E92 BMW 335i to jeden wtrysk ponad 2k, turbina 10k a blok silnika 20k


@Argonzz: no akurat siedzę w 335i i z cenami poleciałeś przynajmniej dwukrotnie. Z resztą nie wymieniałem ostatnio silnika xD

Jest drogo, ale nie jest to pięciolatek w dieslu ale prawie pełnoletnia konstrukcja do #!$%@? i dużych mocy
@Argonzz: Czyli sumując cena części "gruza" o którym wspomniałeś to 6 wtrysków to 12k z tego co pamiętam to chyba 335i miało 2 turbiny ale nie jestem pewien ale jeśli tak jest to 20k no i blok silnika to też 20k więc to razem 52k zł to dużo choć nie wiem czy za turbine 10k to nie za dużo ale nie patrzyłem cen turbin więc nie wiem
@Atreyu wiesz co oznacza N w oznaczeniu silnika N54B30? Nie kupuj xD. To straszne gówno z plasteliny. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Jak coś to M54B30 albo M50 ma jakikolwiek sens.

Ceny są z katalogu. Specjalnie sprawdziłem żeby głupot nie pisać.
@Argonzz: to dobrze że sprawdziłeś

Jakbym miał kupić BMW to raczej bym wybrał z V8 645i lub 745i podobno silniki o ile się dba nie są bardzo awaryjne i można robić duże przebiegi
@Kowixus nie są źle. Ale mimo wszystko jeżeli coś to najtaniej wychodzi M54B30 bo cały czas części są w cenie złomu. Kompletny silnik kupisz za 5k. A jak więcej mocy trzeba to do tego są całe komplety gotowe do założenia turbo i bez kucia można do 500koni robić. Z resztą zakucie to jakieś 7k - 9k tak że tego...
@Argonzz: no wiem że V8 w utrzymaniu nie jest tanie ale jak będzie się dbało to jest prawie bezawaryjne.
A co do tuningu do 500kucy to można jak najbardziej ale jak się umie takie rzeczy robić lub w autoryzowanym serwisie (albo u szwagra mechanika za flachę ale nie ma gwarancji że będzie wszystko dobrze grać xD)