Wpis z mikrobloga

Nie mogę pokonać kamiennego golema. Rozdział 4. Gdy biorę młot orków 22 siły 50 obrażeń to zadaję jedynie krytyczne obrażenia, czyli na 20 hitów raz odbieram ok 2%. Gram magiem. Da się to jakoś obejść choćby i nawet na kodach? Nie spędzę x godzin na rozwaleniu tego 'bossa' przecież. U kogo kupić zmniejszenie potwora?
#gothic
  • 24
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@adasteBatory: no ale weź sobie trochę bardziej podbij tą siłę. ~22 to mało nawet jak na maga. Akurat mechanika w gothicu sprawia że nawet kilka punktów robi duża różnicę. Kamienny golem ma 75 armora więc co najmniej tyle powinna wynosić suma twojej siły i broni.
@adasteBatory
ja grałem build pod pure maga, nie musisz nic wydawać w siłę jeśli też chcesz iść pod pure mage build, nie słuchań się. Jak masz dużo many, a powinieneś mieć na tym etapie gry, to zespawnuj tam na raz 10 szkieletow wojowników, i one sobie poradzą na ez.
@adasteBatory: W pierwszej części Gothica nawet grając magiem można spokojnie przeznaczyć trochę PN na siłę, bo tam nie ma progów punktowych i przy dokładnym expieniu można spokojnie zbudować bardzo mocnego maga-wojownika, który jest zabójczy w każdym rodzaju walki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale nawet bez ładowania ani jednego PN w siłę powinno jej być w 4 rozdziale dużo więcej niż 22... Baza startowa to 10 siły, do
ale po co? dla jednego NPC? jestem magiem, hello!


@adasteBatory: ale goticzek w wersji 1 tak nie działa. Zanim zostaniesz magiem to musisz zostać wysoko postawionym cieniem, szkodnikiem lub nowicjuszem (aczkolwiek ta klasa jest mieszana). Normalnie ludzie pakują w trochę siły, bo po co się męczyć, skoro pierwsza połowa gry to i tak walka wręcz. Wydaje mi się, że stałeś się ofiarą chytrego maxowania gry tylko nie wstrzeliłeś się w klucz
@Saly: a czemu wszyscy mają grać według klucza, który Ty ustaliłeś? nie można po swojemu? jak widzisz jestem magiem w czwartym rozdziale, więc jakimś cudem dostałem się do gildii, a wręcz powiem Ci, że wszystkie questy na lighcie samą magią robię.
@adasteBatory: nic takiego nie powiedziałem. Uważam, że obrałeś sobie rozwój, który nie jest optymalny a jednocześnie nic nie wnosi. W gothiku zostajesz magiem mniej więcej w połowie gry i szkoda nie pakować punktów nauki w umiejętności bitewne, bo przez pierwszą połowę gry masz trudniej a gra jest zaprojektowana tak (w porównaniu do dwójki), że i tak będziesz super magiem nawet jak pakowałeś wszystko w siłe do tego czasu
@adasteBatory: no tak, to już druga połowa gry. W sumie to wszystko zależy jak robisz questy. W Gothic 1 nie ma nowych questów w dalszych rozdziałach, więc dalsza część gry (tj. 2 rodział i dalej) zajmuje mniej więcej tyle co pierwszy rozdział