Wpis z mikrobloga

Barany z IT, Pan Sales Manager wam wyjaśni jak to się robi: każe się klientowi porównać to czego chce do już istniejącego rozwiązania i od razu wiadomo o co chodzi. Doczytajcie jeszcze co to jest benchmarking i przestańcie swoimi wysrywami zaśmiecać linkedin oraz wykop. Nie ma za co.
  • Odpowiedz
Barany z IT, Pan Sales Manager wam wyjaśni jak to się robi: każe się klientowi porównać to czego chce do już istniejącego rozwiązania i od razu wiadomo o co chodzi. Doczytajcie jeszcze co to jest benchmarking i przestańcie swoimi wysrywami zaśmiecać linkedin oraz wykop. Nie ma za co.


@walkowery: Byłem w czystym dewelopmencie, byłem w deliwerkach dla klienta, byłem inżynierem i potem managerem w Presalesach.
I najmniejsze rozeznanie o tym jak
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Uwielbiam takie wysrywy z linkedina. Czy ktoś serio myśli ze to zadziała?


@scala_dev: Zabawa w głuchy telefon to był zawsze głupi pomysł, bez względu ile wzniosłych nazw ów kanał otrzymywał, account, owner czy inny uj. Gadka z klientem bezpośrednia to coś bardzo owocnego.

@niewiempoco: zwłaszcza jak masz zespół 100 programistów robiących wdrożenie produktu w wielkim korpo, już widzę jak stoją w kolejce a klient im wszystkim opowiada o swojej wizji
  • Odpowiedz
@shpoora: 25k na fakturze za nie ruszanie kawałka kodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Young_Senior: ale mało xD

a dev sobie pracuje za 2 razy tyle, taska wycenionego na 3 dni zrobi w dwie godziny i uczestniczy co najwyżej w standupach i innych scrumowych spotkaniach, w pozostałym czasie grając w csa i przeglądając wykop, a jak za bardzo się #!$%@? to najwyżej task zostanie przeniesiony do kolejnego
  • Odpowiedz
Zabawa w głuchy telefon to był zawsze głupi pomysł, bez względu ile wzniosłych nazw ów kanał otrzymywał, account, owner czy inny uj. Gadka z klientem bezpośrednia to coś bardzo owocnego.

@niewiempoco: jak powiedzieć, że pracujesz w polskim januszeksie nie mówiąc, że pracujesz w polskim januszeksie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz