Wpis z mikrobloga

  • 74
Nowy rok, nowy...

A, same stare problemy. Właśnie przyjechałem do pracy po urlopie. Pierwszy dzień od świąt.

Pierwsze co muszę zrobić to zwolnić pracownika, któremu niestety powinęła się noga w zeszłym roku i zarząd kazał się go pozbyć.

Jest mi zwyczajnie przykro, bo robią sobie z niego pokazówkę dla innych pracowników, że jeżeli coś będzie nie tak, to poniosą konsekwencje.

Chłopak ogarnięty, chętny do pracy, jak szef jestem z niego bardzo zadowolony, ale co zrobić. Cały grudzień negocjowałem pozostawienie go w pracy, ale zarząd się nie ugiął.

Jako szef zawsze staram się bronić pracowników i robić wszystko, żeby ludzie, z których jestem zadowolony było zadowoleni z pracy. Siedzę w biurze i ciągle przekładam spotkanie, ale dziś musi się odbyć, nie mam wyboru. Inaczej poleci nie tylko on, ale też ja.

Chłopak niestety na UZ i zarząd zwyczajnie nie przedłuży mu umowy na 2023, więc nawet nie bardzo jest co z nim zrobić.

#zalesie #pracbaza #januszebiznesu #januszex #praca
Idahoo - Nowy rok, nowy... 

A, same stare problemy. Właśnie przyjechałem do pracy po...

źródło: comment_1672644653rVPveieekkIagSbfjsTozx.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
@Idahoo: skoro gość w grudniu roku nie dostał żadnej informacji o przedłużeniu umowy, to chyba logiczne, że się żegnacie i jeśli jest ogarnięty, to już przed świętami na pewno to zrozumiał.
  • Odpowiedz
via Android
  • 4
@uwielbiamnalesniki mam nadzieję, że tak będzie i nie będzie się męczył w januszexie do końca życia jak ja

@taktoto no nie był, był zleceniobiorcą i na podstawie umowy cywilno-prawnej wykonywał prace zlecone w biurze, bez grafiki itp., ale jednak jak się z kimś przebywa w jednym miejscu przez 8h dziennie, to człowiek nawiązuje relacje. Jakby nieprofesjonalne to było to niestety lubiłem go i uważałem, że wykonuje swoje zadania dobrze.
  • Odpowiedz
to niestety lubiłem go i uważałem, że wykonuje swoje zadania dobrze


@Idahoo: ale i tak nie dales mu znac wczesniej ze nie przedluzysz umowy aby juz w tym czasie mogl sobie szukac innej pracy. W dalszym ciagu to jest egoistyczne.
  • Odpowiedz
@Idahoo: byś był w porządku to byś powiedział "słuchaj chłopie, mam złe informacje bo nie będziesz tu dłużej pracował więc lepiej już rozglądaj się za nową pracą". Jest to #!$%@? informacja, ale przynajmniej masz pewność, że typ będzie miał czas na znalezienie czegoś innego a nie skończy na bezrobociu z kredytami i rachunkami.
  • Odpowiedz
via Android
  • 6
@Polnischefuhrer @jskan

Dostał w grudniu info, że może tak być. Więc w sumie to rozmowa dziś była bez większych problemów. Jeszcze będzie w styczniu i lutym dostanie wypłatę (głupie zasady naliczania, akurat tu na plus dla pracowników) i przez kilka miesięcy dostawał premię, bo jest wypłacana dopiero 3 miesiące po zamknięciu miesiąca kalendarzowego. A z premi wyrabiał drugą wypłatę, więc nie zginie.
  • Odpowiedz
Dostał w grudniu info, że może tak być. Więc w sumie to rozmowa dziś była bez większych problemów.


@Idahoo: no to plus dla ciebie za takie zachowanie.
  • Odpowiedz
via Android
  • 3
@Sarza01 w dużym skrócie: klient przywłaszczył mienie firmy. Oczywiście firma ma ubezpieczenie itp., ale dla efektu zarząd postanowił znaleźć hak na osobę, która obsługiwała klienta. Doszukali się jakiejś drobnostki w procedurze, która nie została przez niego uwzględniona
  • Odpowiedz
via Android
  • 3
@Sarza01 zazdroszczę, ja 10 lat pracuje w usługach i jedyne co zyskałem to depresja i wstręt do klienta.

Na szczęście powoli zmieniam branżę na zupełnie inną i mam nadzieję, że będzie lepiej. Niby też będą ludzie, ale przynajmniej sam będę sobie panem.
  • Odpowiedz
zazdroszczę


@Idahoo: niema czego serio. Jak bym mógł to bym sie strzelił w pysk za ten pomysł te 15 lat temu.
Wszędzie dobrze gdzie nas niema xD Pamiętaj tylko spokój może nas uratować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz