Wpis z mikrobloga

@Bulletproof-50: nie "na to wychodzi" tylko ty tak twierdzisz xD jak przyjdziesz na imprezę i większość chce słuchać muzyki elektronicznej a ty chcesz metal, to bliższe faszyzmu jest zmuszenie wszystkich do słuchania metalu niż pójście za wolą większości
Własna silna waluta dobrze prosperująca nie jest na rękę EBC i o to w tym wszystkim chodzi.

@Bulletproof-50: ale my nigdy nie mieliśmy silnej waluty i najprawdopodobniej mieć nie będziemy, bo niby jak? Mamy tę swoją gównianą walutę i co nam ona dała w trakcie kryzysu? Wartości waluty leciała na pysk względem euro mimo podnoszenia stóp. Przemysł i kredyciarze dostali po dupie, ale za to nikt nie zyskał xD
@rybsonk: masz poczytaj, skończ się błaźnić i zamilcz.

http://www.panoeconomicus.org/index.php/jorunal/article/view/197/190

"The sovereign debt crisis in the eurozone is expected to have far reaching implica-tions for the mechanisms of the eurozone as well as for the European Union. The current debt crisis have shown that a reform of current EU mechanisms must be put in force, otherwise the stability of the eurozone will be jeopardised and the euro cur-rency itself will be negatively
@rybsonk: masz bo widzę że przerasta cie otwarcie linku. Czy mam ci jeszcze podkreślić ułomku?

The sovereign debt crisis in the eurozone is expected to have far reaching implica-tions for the mechanisms of the eurozone as well as for the European Union. The current debt crisis have shown that a reform of current EU mechanisms must be put in force, otherwise the stability of the eurozone will be jeopardised and the
a fair amount of the current problems could be attributed to the functioning of eurozone itself.

@rybsonk: i co tu jest napisane? CO? w tym najczęściej cytowanym artykule o kryzysie w Grecji?! co? Jaka tam jest konkluzja?

I zapomniałeś mnie jeszcze uświadomić - dlaczego to greckie PKB spada od 13 lat? Czekam na tą analizę takiego znawcy ekonomii jak ty.
We hope that it was made clear from our analysis that apart from the endoge-nous structural problems of countries like Greece and other EMU periphery econo-mies, a fair amount of the current problems could be attributed to the functioning of eurozone itself

@Sarza01: czyli problem jest w funkcjonowaniu strefy euro.

In order for similar crisis to be avoided in the future, a set of mecha-nisms should be designed and implemented at