Aktywne Wpisy

mirko_anonim +34
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

wscieklykabanos +810
#krakow 50 zł za kiełbę w bułce + "oj, paragon mi się nie wydrukował".
źródło: G2gaV1kWYAAkCl5
Pobierz

No to już wiem, żeby omijać szerokim łukiem
@swiety_spokoj: jakieś źródło?
Nie żebym negował ale bardzo mnie ciekawi teza, że zasada Paretto obowiązuje w tym przypadku :D
Zabrakło najważniejszego
Link: https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a
Trochę na małej próbie wykonywany był ten eksperyment ale jeśli ktoś bierze Tindera za poważne źródło to wnioski wyglądają druzgocąco:
Ogólnie tak jak pisałem, chodzi mi o ogólne źródło, bo jak się takie rzeczy podaje to zazwyczja powinno się dawać źródło, a żeby to służyło nauce i zrozumieniu a nie po prostu marnować czas liczbami
@swiety_spokoj: To są przykłady anegodytczne, które tu nie działają, oczywiście jest racja z tym że kobiety na tinderze są więcej "warte" ale ogólnie lepszym źródłem są statystyki w większości przypadków