Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Na dniach odbieram nowy samochód z salonu, jestem laikiem i dlatego byłbym ogromnie wdzięczny za Wasze życzliwe porady:

1. Jaka #kamerka #dashcam będzie najlepsza? Chodzi mi o bardzo wysoką jakość, przydatne funkcje, szerokie pole widzenia (przód/tył) i stałe nagrywanie podczas postoju/parkowania.
2. Czy warto zdecydować się na zamontowanie chlapaczy jeszcze przez salon?
3. Czy od razu warto okleić samochód folią FPP? Jaką konkretnie folię i warsztat wybrać? Nie narusza to gwarancji.
4. Czy od razu warto zabezpieczyć podwozie przed korozją miękkim woskiem (raz na 5 lat)? Jaki konkretnie wosk i warsztat wybrać? Nie narusza to gwarancji.
5. Szukam jakiegoś znaczku/naklejki (nieuszkadzający lakieru magnes/przyssawki), dzięki któremu uczestnicy ruchu zwracaliby na mnie zwiększoną uwagę i byliby bardziej ostrożni/wyrozumiali (to ostatnie dotyczyłoby także policji). Listek sugeruje głąba, nie mam dziecka/pieska - jest coś legalnego, co wzbudza uwagę/szacunek?
6. Czy warto wykupić #yanosik?
7. Na jakich stacjach warto tankować - i 95 (mój domyślny wybór) czy 98?
8. Co jeszcze warto kupić i gdzie (sklep z akcesoriami samochodowymi online)? Myślę o apteczce, młotku do szyb z przecinakiem do pasów, klinach do kół, płynie do spryskiwaczy, skrobaczce, macie na przednią szybę, alkomacie (choć w zasadzie jestem abstynentem), gazie pieprzowym w szczelnym etui, podstawowych akcesoriach do szybkiego zmywania większych plam (nie mam garażu, więc głównie zostaje myjnia 3-4 razy w roku).

Wielkie dzięki za zrozumienie i pomoc!

#pytanie #auto #auta #samochod #samochody #motoryzacja #kamera

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63c317b201f4c80d1901819b
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt