Wpis z mikrobloga

ale sprzet pod to nie jest juz skandalicznie drogi


@dominowiak: XD
Robiono już benchmarki podczas ostatniej prezentacji. Przy rozdzielczości 1440p i wysokich ustawieniach gra z trudem trzymała 20 fps i to przy rakiecie, która miała zaledwie 150 części. A komputer mieli całkiem niezły, bo składał się z Ryzena 9 7900X i RTXa 4080. Ta gra poskładała nawet high-end, który nie wiem, czy złożysz za mniej niż 10 tysięcy.
KaiserBrotchen - >  ale sprzet pod to nie jest juz skandalicznie drogi 

@dominowiak:...
@KaiserBrotchen: To pewnie główna przyczyna opóźnienia premiery. I tak nie dali rady tego ogarnąć. Przez kilka lat społeczność będzie grała równolegle w obie wersje, aż postęp techniczny dogoni grę. Bo jak przez tyle lat nie zoptymalizowali, to raczej już nie dadzą rady...
@Glassius: raczej społeczność zapomni o KSP2, chyba że będzie dobry support dla modów. Tego już nie produkuje małe niezależne studio, tylko całkiem spore zależne od TakeTwo. Ten wydawca już raz chciał pozbyć się tego projektu, bo studia pokazały, że sobie z nim nie radzą.
W obecnym stanie ta gra nie ma większości contentu z poprzedniej części, a ta ich roadmapa jest śmieszna i nie ma wyznaczonych nawet żadnych ram czasowych.

Skończy
@dominowiak: Też byłem bardzo nahajpowany od 2019 roku od 1 trailera na ksp2 ale zrobiłem research i sytuacja jest dramatyczna #pdk xD. Ziomek, jeśli masz 3060ti (tak jak ja) to polecam zmodować ksp tak jak na tym filmie. Tylko nastaw się na max 30-40fps bo tyle mam przy w miarę prostych samolotach, dużych rakiet nie testowałem jeszcze. Te wolumetryczne chmury są niesamowite, prawie jak w mfs20. A te 30 fps to
master4342 - @dominowiak: Też byłem bardzo nahajpowany od 2019 roku od 1 trailera na ...
ale sprzet pod to nie jest juz skandalicznie drogi


@dominowiak: Jaki "sprzęt pod to" jak topowa karta graficzna jaką jest RTX 4080 nie była w stanie osiągnąć stabilnych 30 FPS w 1440p w połączeniu z topowym procesorem? No to na jakim sprzęcie pogram w 4k i 60 FPS? Na RTX 8080 i Ryzenie 14800X?

Inna sprawa jest to, że w grafice KSP 2 nie ma absolutnie nic co by uzasadniało takie
@dominowiak: Spoko rozumiem hype, przed publikacją wymagań sprzętowych i filmikami z gameplay też byłem podobnie nahypeowany jak ty. :D

Oczywiście nie twierdzę, że wcale nie kupię KSP 2. Jak obniżą cenę albo ją poprawią to zapewne też ją kupię, o ile odpali mi na moim sprzęcie. Scott Manley testował to na jakimś starym kompie i ponoć jest jakiś potencjał do optymalizacji. Zobaczymy.
@nostalgiwolf: nie obniżą ceny, nie ma opcji, ta gra umrze, a szkoda bo studio ma potencjał, tylko ewidentnie ktoś wyżej chciał zbyt wczesny release żeby zebrać hajs od wiernych fanów ksp1, za grę która nie ma nawet połowy dopracowania i funkcjonalności ksp1
@KaiserBrotchen: mogę się założyć że za dwa lata wyjdzie "release" który będzie nadal poniżej możliwości ksp1 i nigdy nie dodadzą nic nowego ponad ksp1.
A gra jak lagowala tak dalej będzie lagowac
@dominowiak: największy Red flag to jest performance, bo o ile części/karierę/naukę można łatwo dodać, naprawienie performensu na tym etapie to by było pewnie powowne przepisanie gry co się nie wydarzy, nie ma opcji
@xdTM: byłoby #!$%@? szkoda, bo fanbase mają ogromny i potencjał zajebistej gry ogromny. Moze im się uda to naprawić tak jak został naprawiony NMS (w którego też bardzo lubię sobie pograć)