Wpis z mikrobloga

Witajcie Wypopki!
lvl26 #przegryw here
Szukam zdalnej pracy ale jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o ten rynek. Właściwie to nigdy nie pracowałem więc proszę o jakiekolwiek wskazówki i rady. Niestety pochodzę z patologii więc trochę mi zajęło, żeby uporządkować sobie życie. Opiekuję się niepełnosprawną mamą, która choruje odkąd pamiętam. Ojciec mega przegryw wsiur po PGR- znęcanie psychiczne i fizyczne na swojej rodzinie. Jak miałem 13 lat to zdradził z inną, która go zostawiła po tygodniu xD. Wykopaliśmy go z domu ale nawet nie brałem alimentów bo miał same długi…On teraz żyje na wsi u babki i do tej pory się nie ogarnął. Mniejsza z nim. Ciężko było ale jakoś ułożyliśmy sobie życie. Aktualnie studiuję medycynę. Codzienna opieka + studia niestety uniemożliwiły mi pracę. Teraz na studiach jest już lżej (4 rok), więc mógłbym ogarnąć jakąś pracę. Póki co, żyjemy z renty i oszczędności, co pozwoli mi na skończenie studiów, ale żyjemy bardzo skromnie i chciałbym to zmienić. Niestety przez putinflację jest coraz ciężej i musimy rezygnować z wielu rzeczy. Bardzo mnie boli np. jak mama mówi, że nie kupi leków bo chce żeby starczyło mi na utrzymanie na studiach.. Chcę wyjść z przegrywu i znaleźć pracę, ale ze względu na całodobową opiekę musi być zdalna. Ciągle czytam, że ludzie są testerami, coderami, HRami w #korpo itp. Mój znajomy w kapciu (capgemini) sprawdza obecność na szkoleniach full zdalnie i płacą mu 5k xD Ja nigdy takiej kasy nie widziałem. Nie liczę na coś takiego ale myślę, że mógłbym zostać testerem, bo dość dobrze ogarniam kąkuter i nowe aplikacje. Zrobiłem nawet kilka modzików do gier, co wymagało modelowania,animowania, mapowania, UI, soundy etc. Niestety programować nie umiem, mimo że coś tam edytowałem w kodzie ale to raczej variable na czuja. Ang C1/C2