Aktywne Wpisy

emyot2 +7
źródło: 1000011717
Pobierz
Nacho_Libre +15
#sluchamzlastfm #sluchamzlastfm2 #muzyka #spotify #lastfm
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham

Gardzę ludźmi, a bardziej normikami, chociaż i przegrywy to też podludzie, którzy, gdyby mieli wygląd normika to zachowywaliby się tak samo jako oni.
Mam wygląd przegrywa, ale podobno potrafię zaimponować ludziom, mniejsza o to.
Przez zwaloną psychikę przez starych i otoczenie jestem zmuszony tułać się po kołchozach (no elo tzipki zarzucający, że swoje położenie życiowe zwalam winę na innych).
Niedawno zacząłem nową pracę i jak zwykle pojawiały się docinki, tutaj mam na myśli pracodawcę i kierownika, że nie znam się na robocie i potrzeba mi czasu na przyswojenie wiedzy (dobrze, że w ogłoszeniu zaznaczone było, że nie trzeba mieć doświadczenia, a na rozmowie pracodawca zapewniał, że spoko, spoko, wszystkiego mnie nauczą).
Kierownik to typowy ślizgacz, który dzięki temu, że ma dynaminę i wątpliwą moralność jest w miejscu, w którym jest, bo nie ma tej posady ze względu na wiedzę i doświadczenie.
Dojeżdżał mnie od samego początku i pomyślałem sobie, że na jego dojeżdżanie zacznę mu cisnąć, ale w taki kulturalny sposób.
Chłopowi nieźle się styki przegrzały, że przegryw mu ciśnie i widać było, że boli go to, że podkopuję jego "autorytet".
Ale dopiero zaczął mnie lepiej traktować jak pokazałem, że nie dam sobie dmuchać w kaszę.
Typy z roboty to samo zaczęli mnie lepiej traktować, gdy zobaczyli, że potrafię pojechać kierownika, że robi się czerwony na pysku. Nawet najbardziej dynamiczny i toksyczny normik z pracowników tak jakby chciał się ze mną zakumplować.