Wpis z mikrobloga

Heja!

Od prawie 6 lat korzystam ze środowiska #apple - tj. #macbook pro + #iphone. Jestem zadowolony, cenię sobie bardzo synchronizację miedzy tymi urządzeniami itd.

Na co dzień zajmuję się #programowanie, jestem #programista15k, mój MacBook Pro już średnio domaga, gdy odpalę infrę #docker z 20 kontenerami, a do tego przeglądarka, vs code, . Planuję końcem roku przenieść się na nowszy model MB Pro, z procesorem M2 oraz na nowszego iPhone, ALE ostatnio zainteresowałem się także aktualnymi modelami na rynku komputerów/laptopów #windows oraz telefonów #android i tak sobie myślę, czy od tych 6 lat się mogło tu sporo poprawić.

Mam tu w tym miejscu pytanie o coś na czym mi zależy chyba szczególnie - tzn. o synchronizację. Czy są proste sposoby na sync Windows - Android, aby działało to sprawnie między kontaktami, dzwonieniem, SMS, notatnikiem, przypomnieniami, mailem itd.?

Ktoś się przenosił z Apple na Windows/Android ostatnio? Jakie doświadczenia?

#pcmasterrace #komputery #macbookpro #telefony #laptopy #pytaniedoeksperta
  • 9
@damian44__: jeśli chodzi o synchronizację to nie wiem ale do pracy developerskiej dwie inne rzeczy do rozważenia:

- macbook na M1/M2 będzie na pewno cichszy pod dużym obciążeniem od dowolnego laptopa na windows

- terminal, docker, k8s i wszystkie inne takie developerskie narzędzia działają o niebo lepiej na macos niż na windows. WSL2 czyli ten subsystem linuxowy to jest jedna wielka studnia goryczy i kopalnia frustracji w codziennej pracy przez memleaki,
@damian44__: jeśli chodzi o windows to jest tak samo marnie jak było albo i gorzej.
Synchronizacja onedrive to śmiech na sali, chyba im pajeety ręcznie kopiują pliki na dyskietkach
Co do androidów to pixele schodzą na psy i jakość dostarczanego oprogramowania przez google jest z każdym releasem coraz gorsza, chociaż pewnie i tak lepsza niż na elektroszrocie z chin
Ogólnie to szkoda gadać