Aktywne Wpisy

mirko_anonim +10
✨️ Czy 14 000 zł brutto to wystarczająca pensja w Krakowie? Ⓘ
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.

K-S- +185

Cześć, potrzebuję pomocy/porady. To nie jest bait. I z góry przepraszam, że będzie to trochę dłuższy referat.
Lvl 22, pracuję, studiuję, jakieś tam zainteresowania mam, ale jeśli chodzi o sprawy społeczne to jestem w sami domyślacie się gdzie. Tu nie chodzi nawet o brak dziewczyny, ale brak kogokolwiek z wyjątkiem rodziców. Dziwnie to zabrzmi, ale ja nigdy nie byłem na imprezie, urodzinach czy weselu. Zaczyna mnie to trochę martwić.
Pracuję w firmie gdzie nie ma zbytnio osób z którymi mógłbym się zakolegować. Zdecydowana większość to ludzie po 30, mający swoje rodziny i znajomych. Ci co są młodsi mają swoich znajomych i nie szukają nowych. Praca więc odpada.
Studia. Studiuję zaocznie i cóż, nie mam znajomych. Jasne mam dwóch kolegów, z którymi robimy wspólne projekty, ale poza uczelnią się nie znamy. Mieszkają w innych miastach i tam mają swoich znajomych, dziewczyny i pracę, więc nie mają ochoty i czasu, żeby tu przyjeżdżać. Innych osób z uczelni nie znam, mimo że je prawię kończę nie zamieniłem słowa z pozostałymi (wiem tylko jak mają na imię).