Wpis z mikrobloga

Jakie usprawnienia i zmiany chcielibyście zobaczyć w Gothic Remake.U mnie w sumie taka,aby była możliwość przerobienia Uriziela na miecz jednoręczny,bo machanie dwuręczniakiem bez mistrza 2H to jest jakaś masakra a fanatycznych strażników,ostatniego Szaman orków i ostatnich demonów przy Śniącym nie da się ubić innymi środkami niż Uriziel 2H i runa Fala śmierci Uriziela .Plus jednoręczne bronie są lepsze
#gothic #gothicremake
  • 11
Tak jak mówił Pankratz - by zrobić nowgo (5) Gothica (remejk, czy inną nowożytną część) będziemy potrzebowali przemianować prawie wszystko - jedocześńie nie zmieniając zbyt wiele, jak wszyscy widzą jest to bardzo trudne.
@NiebieskiMiszmasz ale to jak ty grasz w tego gothica że na końcu gry nie masz walki bronią dwuręczna? No chyba że grasz na magię, ale to wtedy masz rune a nie miecz. Jak dobrze pamiętam to jedynkę na spokojnie kończy się na 30-35 poziomie więc na co ty wydajesz te 350 PNów? Niecałe 100 na siłę, niecałe 100 na zręczność bo czemu nie, jakieś zbieranie trofeów i z resztą w sumie nie
@NiebieskiMiszmasz: Ja bym chciał abyśmy mogli być świadkami katastrofy w Starej Kopalni. Bezimienny niczym książe Persji uciekałby po zapadających się platformach wydobywczych, a potem jak w Diccuricu porwała by go podziemna rzeka i wyrzuca yyyy... nie wiem gdzie. Jakieś pomysły?
@NiebieskiMiszmasz: Rozwinięty obóz Quentina i inne 150 różnych wyciętych rzeczy z wersji alfa, jak np. Diego sprawdzający czy dostarczyliśmy list Ianowi, ale już wspominali takimi rzeczami się zajmą. Co do zmian, które ja bym widział, a jeszcze o nich twórcy nie wspomnieli to na pewno nowa świątynia śniącego bo mało kto lubi ten etap gry. Możliwość zostania Bandytą albo bez gildyjnym. Uriziel powinien działać jak w G2NK szpon, tzn. przy większym
Miasto orków jako osobny ośrodek w którym można handlować i przyjmować questy, a nawet zaprzyjaźnić się z jego mieszkańcami. Jako ze pod koniec fabuły mamy kosę z pozostałymi obozami miasto orków mogłoby być dla nas ostatnią przyjazną lokacją.
Żeby uniknąć dysonansu ludowo narracyjnego eksterminacji orków na wcześniejszym etapie gry to mogliby zaimplementować mechanizm że gdy gracz wkracza na ziemię orków w pierwszych rozdziałach, to oprócz zabójczej fauny, po paru minutach od przekroczenia