Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Kiedy patrzę na swoje dotychczasowe życie, czuję, że coś musi się zmienić. Jestem studentką i ostatnio moje relacje z chłopakami były jedynie ciągiem rozczarowań. Wyczerpałam już wszystkie pokłady cierpliwości, próbując znaleźć kogoś, kto zrozumie moje ambicje i wsparłby mnie w moich celach. W miarę jak kolejne związki kończyły się fiaskiem, zaczęłam zastanawiać się, czy w ogóle istnieje taki mężczyzna, który naprawdę mnie doceni.

Zmęczona tą sytuacją, zaczęłam szukać wyjścia z tego marazmu. W internecie trafiłam na coraz większą popularność platformy OnlyFans, gdzie ludzie mogą dzielić się treściami i zarabiać pieniądze. Początkowo podejście do tego było sceptyczne, ale w miarę jak zgłębiałam temat, zdałam sobie sprawę, że wiele osób odnosi na tym polu sukces finansowy. Zaczęłam przemyśleć, czy to nie byłoby dla mnie szansą zarabiania więcej niż moim rodzicom.

Jednak gdy przyszło mi zadać sobie pytanie, czy to moralne, zaczęłam wewnętrzną walkę. Z jednej strony, potrzebuję stabilności finansowej, aby osiągnąć moje cele akademickie i życiowe. Z drugiej strony, martwi mnie to, że może to wpłynąć negatywnie na moje relacje z bliskimi i obraz, jaki mają o mnie inni ludzie. Czy będzie to oznaczało, że zrezygnuję ze studiów, które dla mnie są tak ważne? Czy pozwolę, by moje wybory życiowe zdefiniowały mnie jako osobę bez wartości moralnych?

Cała sytuacja wprowadziła mnie w ogromny chaos myśli. Chcę być finansowo niezależna i zdolna spełniać swoje marzenia, ale nie chcę stracić siebie w tym procesie. Czy moralność zawsze musi iść w parze z sukcesem? Czy naprawdę muszę wybierać między byciem sobą a zarabianiem pieniędzy?