Wpis z mikrobloga

@mohawk: ok czyli nie będzie większego problemu jak obniżę ocenę jako "Obsługa kupującego"? Ponieważ paczkę zamawiałem ze środy na czwartek w nocy a przyszła dzisiaj do paczkomatu o 20:30 xDDDDDDDD
@mohawk: problem w tym że sprzedający nadał ją w poniedziałek xDDD Dlatego chce wystawić uczciwą ale surową ocenę, bo tak jak mówisz powinna wyjść w czwartek, no ewentualnie w piątek
zachęcamy do weryfikowania deklarowanego przez sprzedawcę czasu wysyłki/dostawy w ofercie w zakładce "Dostawa". :)


@allegro_pl: To wprowadźcie w końcu, żeby w miejsce czasu dostawy (podawany jako przewidywany czas na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego) był czas dostawy według zadeklarowanego czasu wysyłki, którą ustawił sprzedający. Ludzie nie patrzą po zakładkach, a tym bardziej, że jest to w jednej zakładce na końcu.
Klient widzi zielony pogrubiony napis "dostawa jutro" i tym się sugeruje.