Aktywne Wpisy

saintie +12

gram_w_mahjonga +109
#wykop #moderacja #topwszechczasow
Serio, wykopie. Robicie wszystko, żeby przestać tu się udzielać.
Dla wyjaśnienia - CO ROKU zapraszam na discordowy czat - czat, który praktycznie się kojarzy z wykopem. Czemu akurat teraz to problem? Zapewne nie doczekam się odpowiedzi na odwołanie.
Serio, wykopie. Robicie wszystko, żeby przestać tu się udzielać.
Dla wyjaśnienia - CO ROKU zapraszam na discordowy czat - czat, który praktycznie się kojarzy z wykopem. Czemu akurat teraz to problem? Zapewne nie doczekam się odpowiedzi na odwołanie.
źródło: top usuniey
Pobierz

#perfumy #tinder #zwiazki
Cześć
Na wstępie dodam że jestem totalnym amatorem jeżeli chodzi o świat perfum, korzystam raczej z tanich perfum z Avonu, Rosmann i Zara. Dlatego ocenę tej sytuacji kieruję głównie do społeczności z tagu #perfumy.
Opisana sytuacja dotyczy mojego dobrego znajomego. Krótko o nim: wiek 22, singiel, pracuje w IT, zarabia podobnie jak ja 10 - 12k netto czyli jak na Warszawskie warunki średniawka. Z wyglądu takie 7/10, lekko ponad 180 cm wzrostu, szczupła ale nie umięśniona sylwetka, zadbane zęby, styl ubierania też przeciętny. Jest raczej introwertykiem, najcześciej wolny czas spędza w domu przez kompem, nie jest to typ dynamicznego Oskarka.
Piszę o nim ponieważ około 2 lata temu zaczął mocno interesować się perfumami, początkowo bawił się perfumami popularnych marek takich jak Dior, Channel, Versace itp. Z czasem zaczął kolekcjonować bardziej niszowe zapachy, wybaczcie ale nie pamiętam żadnej marki takich perfum. Ostatnio mówił że uzbierał około 30 flakonów i dużo tych małych odlewek.