Wpis z mikrobloga

Mirasy, koleś wysłał mi paczke z USA dobry czas temu, #tracking zatrzymał się jeszcze w Stanach, po kilku mailach z kolesiem ten naciska,że paczka wyleciała dawno ze Stanów, i żeby się kontaktować z #pocztapolska , da się z nimi jakoś skontaktować?

Czy raczej już po paczce?

LZ237985462US
  • 10
  • 0
@powsinogaszszlaja sprzedawcy ze sklepów internetowych raczej nie wybierają sobie dostawcy,którego wskaże klient ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A da się wysłać na ich adres żeby wysłali do Polski? W sensie w sklepie wpisuje ich adres itd
@Rain_:
Zgodnie z międzynarodowym prawem pocztowym reklamację przesyłki w obrocie zagranicznym składa nadawca. Poproś nadawcę o zgłoszenie reklamacji, albo o pisemne zrzeczenie się jego praw.
Dopóki nadawca pisemnie nie zrzeknie się swoich praw, nie jesteś stroną dla PP i USPS.

A i to przesyłka listowa ekspresowa (Global Expres), a nie paczka. Te przesyłki nie mają ubezpieczenia, czyli w razie zaginięcia lub uszkodzenia dostaniesz tylko regulaminowe odszkodowanie (w Polsce jest to maks.