Wpis z mikrobloga

Zgłosiłem szkodę z polisy sprawcy w PZU (chłop wjechał mi w tył na światłach).
Wstępnie zgodziłem się na gotówkową naprawę z konsultantem przez tel, po zapewnieniu gościa że gdy kwota nie będzie mi pasować to będę mógł to naprawić bezgotówkowo. Czy rzeczywiście tak jest? Bo chłop przez telefon nie był zbyt przekonujący, dajcie znać.
#pzu #ubezpieczenia #kolizja #motoryzacja
  • 6
  • Odpowiedz
@wscieklybyk: Ustalasz to jednocześnie z ASO i ubezpieczycielem. O ile masz dużo praw w przypadku OC, to nie wsadź się na jakąś głupią minę proceduralna.

O WSZYSTKO możesz zapytać infolinię. Oni sami z siebie mogą czegoś niedopowiedzieć, ale ty masz prawo się dopytać i wtedy musza dać ci konkretną odpowiedź. Nie bój się, przez sama rozmowę niczego nie są ci w stanie obniżyć. To w przypadku AC jest więcej problemów gdyż
  • Odpowiedz
@wscieklybyk: jest dokładnie tak jak usłyszałeś od konsultanta. Możesz zdecydować się na zmianę, przesyłać własne kosztorysy albo zostawić tak jak jest ;) Byku, nic się nie martw i w razie czego zadzwoń na infolinię albo napisz do opiekuna szkody w serwisie mojePZU.
  • Odpowiedz