Wpis z mikrobloga

Jestem nowy w temacie. Na giełdzie od 16 października 2023. Zacząłem od 500$. Teraz mam taki podział środków (wedle poradników jakie obejrzałem, przeczytałem).
210$ Ethereum
202$ BNB
117$ XRP
Reszta na inwestycje adhoc, z takim sobie skutkiem, ale jestem na etapie pochłaniania wiedzy i ogarniania giełdy Binance.
Na razie jestem na 604$ głównie dzięki tym dużym krypto, bo ostatnie trzy tygodnie cały czas rosną.
bardzo mnie cieszy, że ciągle jest tyle osób wyśmiewających krypto. Zwłaszcza w Polsce. Po co wam jakieś rewolucje finansowe, ktoś musi uprawiać buraki i cebulę


@WujkoDobraRada: bardzo mnie cieszy, że ciągle jest tyle dzieci hossy. Zwłaszcza w Polsce, Po co wam takie pojęcia jak popyt konsumpcyjny czy produkcyjny aktywa, lepsza jest nowa ekonomia zbudowana na spekulacji. Cieszy mnie bo ktoś przecież musi skosić ten wasz hajs jak się posracie na miętowo
Krypto czuby kończą się tam, gdzie zaczynają się prawdziwe pieniądze.


@LuckyLuke_2776: 2 randomowe fakty
- emitenci stableckinow (krypto dolarow) posiadaja miliardy usd w obligacjach US (glownie nimi sa zabezpieczone ich krypto dolary) - sam tether ma tvl na poziomie 86 miliardow usd.
- kilka najwiekszych funduszy na swiecie, w tym blackrock, jest obecnie w trakcie tworzenia spotowych etfow na 2 najwieksze kryptowaluty (bitcoin i ethereum), skierowane glownie do instytucjalnego klienta
@emjot86: Zgadzam się, i cenię sobie że chociaż jeden podejmuje dyskusję, zamiast wklejać screeny i się hurr durr sadzić. tylko widzisz, czemu owe fakty dowodzą? temu że jest krypto jest modne? blackrock przecież nie straci na pasywnym funduszu nawet jak upadnie bo zarabiają na arbitrażu tak? tak. Tworzenie etfa na krypto ma dowieźć że jest to stabilne aktywo? na pewno będzie rosło czy co? Jest popyt, jest podaż, proste. A dowodem
@LuckyLuke_2776: myślę, ze crypto widzisz tylko w kontekście spekulacji wiec zamiast tłumaczyć czym jest bitcoin czy ethereum, podam przykład.