Wpis z mikrobloga

@wykopowy_specialista: Jestem użytkownikiem owych dróg. Mieszkam w Holandii. Nie wiem, co ma sugerować Twój post. Istnieje jedna zasadnicza różnica. Chodzi o uczestników ruchu. Holendrzy bezwzględnie przestrzegają wszystkich przepisów, nawet tych "głupich". Polacy za to mają zamiłowanie di łamania przepisów, zwłaszcza tych "głupich" (oczywiście głupich w ich mniemaniu). Daj znać, czy dodałeś 2 do 2.
  • Odpowiedz
  • 40
to co jest na zdjęciu nie ma #!$%@? sensu


@ZAPRASZAM_DO_POLONEZA: jak powiedzieć, że nigdy nie wyjechałeś z miasta rowerem, nie mówiąc, że nie wyjechałeś z miasta rowerem xD

To rozwiązanie jest świetne na jakieś drogi gminne z mniejszym ruchem. Po co tam niby budować dodatkową drogę dla rowerów, jak przez większość czasu nic nie jedzie?
  • Odpowiedz
  • 47
@ZAPRASZAM_DO_POLONEZA

@kiedys-to-bylo: ścieżki Ok, ale tylko jako osobny dodatkowy pas, to co jest na zdjęciu nie ma #!$%@? sensu xd


XD szybko, napisz Holendrom czy Dunczukom że ich drogi ograniczające #!$%@? przez wsie są bez sensu xD
A po drugie w Polsce po wsiach jeździ się środkiem a zjeżdża dopiero gdy ktoś najeżdża z naprzeciwka. Czyli dokładnie jak tu tylko ze zostało narysowane

Edit: a sorki doczytałem. Polski zacofany neandertal okazuje
  • Odpowiedz
jedzie ktos na przeciw, zjezdzacie do prawej krawędzi, mijacie się. Zagadka rozwiązana.


@paww: @Ogau: a pasem rowerowym jedzie człowiek na rowerze i ginie, bo jest przekonany, że jak droga rowerowa to jest bezpieczny. Rzeczywiście taka droga jak na obrazku to idiotyzm, już lepiej byłoby bez tych pasów dla rowerów.
  • Odpowiedz
@kiedys-to-bylo: takie ścieżki są popularne w Holandii i rzeczywiście tam to ma sens bo większość społeczeństwa pedałuje dzień w dzień. A nie jak u nas wybiórczo i to w sezonie letnim
  • Odpowiedz
@SPACE_MARINE: dla jaśnie pana polaka ma być zawsze pusty pas specjalnie dla niego, żeby mógł #!$%@?ć. Ewentualnie #!$%@?ć z drogi w drzewo - ale to już wina drzewa.
  • Odpowiedz