Wpis z mikrobloga

Hej mam problem z modelem. Dali mi plik *stp i w jednym miejscu jest paskudny glitch którego za nic nie mogę się pozbyć. Czy jest ktoś w stanie ten fragment naprawić?

Próbowałem eksportować / importować przez Blender, 3ds Max, różne formaty. Próbowałem usunąć polygony i wstawiać nowe albo scalać vertexy, nie wiem już co robić, ciągle to wychodzi na renderze.

#3dsmax #grafika3d #blender #cad #stp
GrzegorzPorada - Hej mam problem z modelem. Dali mi plik *stp i w jednym miejscu jest...

źródło: Untitled-1

Pobierz
  • 12
Próbowałem usunąć polygony i wstawiać nowe

Usunąć te fragmenty i wypełnić na nowo, parę minut roboty,


@funeralmoon: to nie to samo? bo chyba op już wykonał to co zaproponowałeś, ale ja się na tym nie znam i może mówicie o 2 różnych rzeczach :)
Zapewne da się nieco poprawić tę siatkę, ale może masz też spróbować usunąć custom normals jeśli takowe istnieją w tym modelu: Udostępnij plik jeśli chcesz to znajdziemy najprostsze i najszybsze rozwiązanie.
stigmatic - Zapewne da się nieco poprawić tę siatkę, ale może masz też spróbować usun...
Przepuściłem to coś przez freecada i zapisałem jako obj, no i jak można się spodziewać po imporcie do blendera siatka pozostawia wiele do życzenia, więc w wielu miejscach będą widoczne mniejsze lub większe artefakty cieniowania. Tutaj niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi, bo trzeba zadecydować czy próbować to naprawiać ręcznie (masakra), czy wymodelować od nowa.