Wpis z mikrobloga

#emigracja #dania #pracbaza

Siema. Planuję wyjechać gdzieś zarobkowo za granicę. Postanowiłem porozglądać się za robotą w Danii. Czy mireczki polecają jakąś agencję pracy? Jaką bym nie znalazł, to ludzie na nich psy wieszają. Z zawodu jestem mechanikiem samochodowym i kilka lat w zawodzie przepracowałem w PL. Znalazłem pracę w agencji "Rekrut HR " i z gadki wydają się spoko, nie olewają ale też w dupę nie wchodzą, aczkolwiek opinii o nich nie ma zbyt wiele, jedynie kilka na FB co wydaje mi się mało wiarygodne. Zaproponowali mi stawkę 150dkk/h brutto, zakwaterowanie w cenie 1 roboczogodziny czyli też 150ddk za dobę. Nie wiem co o tym sądzić, bo nigdy nie pracowałem w Danni.
  • 12
  • Odpowiedz
@Tonsil: Trochę sporo chcą Ci liczyć za nocleg - 5400dkk. W większości agencji jak pracujesz w CPH to za nocleg liczą 4000-4500dkk max - moi bracia trochę tego tam przerobili, sam też kiedyś chwilę byłem i wybieram się niedługo ponownie. Wydaje mi się, że oferta bez tragedii, porobisz trochę i zakręcisz się lepiej a na start pomogą Ci z cpr itd. Powodzonka :)
  • Odpowiedz
@Cebulaa1:

Długo żyjesz w IE? Jak tam obecnie z mieszkaniami? Jedyny kraj na starym kontynencie w którym chciałbym zamieszkać. Klimat, język który znam i którego chciałbym się dalej uczyć, na pierwszy rzut oka przestrzeń(budynki, ulice) lepiej wygląda niż w UK, no i jakoś spokojniej o ewentualny konflikt zbrojny z Rosją. Czy byłaby w ogóle możliwość wynająć tam na jakiejś wsi pokój za oszczędności z Polski a potem szukać pracy będąc na
  • Odpowiedz
@cotozazycie: da rade, w wiekszym miescie bedzie łatwiej o prace bo jest naprawde bardzo dużo, ale za to wynajem dorgi, średnio teraz 1000 euro za wiekszy pokój wołaja w Dublinie, na obrzeżach 400 - 500e - ale jest to możliwe. Ja znalazłem pokój jeszcze z Polski na grupach na FB - jest mało ale są,

Klimat - wilgotno, wieje i często pada
Język - niby angielski ale dodajesz lokalny akcent i
  • Odpowiedz