Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Spotykam się od jakiegoś czasu z programistą, myślę że wpada on w kanony nerda, ogromna pasja do swojej pracy, tłumaczy mi to wszystko i liczy na to że zrozumiem, w wolnych chwilach gra w gry, chodzi też na siłownie, lubi czytać książki ale oczywiście muszą być ambitne np. o psychologii (tutaj super się dogadujemy bo ja studiuję właśnie psychologię i z zaciekawieniem słucha gdy mu opowiadam i często dodaje coś od siebie, co wyczytał czy gdzieś zasłyszał), o ewolucji człowieka, czy też techniczne związane z jego pracą. Bardzo jest też zainteresowany ekonomią, inwestowaniem geopolityką. Jest mało romantyczny, momentami zadaje dziwne pytania, nie nawidzi płykich rozmów tu się dobrze dogadujemy mnie też powierzchowne rozmowy męczą. Kompletnie nie jest on typowym podrywaczem który rzuca jakąś tanimi tekstami na podryw, czy też chcę zaimponować swoimi zarobkami, samochodem czy czymkolwiek innym, jest na swój sposób uroczy, że nie traktuje mnie jak dziury w którą chce tylko włożyć.

Doskonale wiem, że też jest mną zainteresowany, bo nie jednokrotnie komplementował mój wygląd, mówił że świetnie mu się ze mną rozmawia. Problem w tym, że za nic w swiecie nie mam pojęcia jak dać mu znać, że ja też jestem nim zainteresowana i chciałabym przejśc na level wyżej, wszelki kontakt fizyczny muszę ja inicjować bo inaczej do niego nie dojdzie, pocałować też go mam pierwsza ?
#tinder #zwiazki #randkujzwykopem #rozowepaski

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim tak, ja swojego programistę pierwsza pocałowałam ale on się upiera, że on pierwszy i pozwalam mu tak myśleć bo tacy są programiści właśnie xD
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: widzę następujące czerwone flagi:

ja studiuję właśnie psychologię

"nie nawidzi płykich" - nienawidzi płytkich