Aktywne Wpisy
Odwiertnik +151
Hirosy trójeczka jedzonko wódeczka, czego chcieć więcej
FedoraTyrone +20
W realnej pracy chyba tylko junior i początkujący mid podnieca się "clean code" i podobnymi rzeczami. Doświadczony programista wie, że tak naprawdę najważniejsza jest wiedza domenowa. Im bardziej ktoś to rozumie tym bliżej mu do seniora i bycia kimś więcej niż tylko klepaczem.
#programowanie #programista15k #pracbaza
#programowanie #programista15k #pracbaza
#bmw #e39 #mechanikasamochodowa #samochody
tak, w m54 sie zdazylo
zaby miec pewnosc to oscyloskopem.
ale mozesz sprawdzic czy jakotako dziala to multimetrem
@serek_heterogenizowany: pomiar (raczej oscyloskopem) też niewiele da, bo sygnał pewnie będzie tylko zbyt słaby dla ECU.
No chyba że "nie ma przejścia", to wtedy multimetr wystarczy.
Dużo powie obd2 - jak podczas długiego kręcenia rpm cały czas jest zero to wskazuje na czujnik
w BMW jest cyfrowy sensor halla, da ci na wyjsciu 0 lub 5V. Objawy uszkodzenia bedzie mial takie ze bedzie gubic impulsy co iles cykli.
takie cos wyjdzie tylko na oscyloskopie na pracujacym silniku. bedziesz widzial normalnie dołki na przebiegu, ze jest brak ciaglosci
a multimetrem mierzac czujnik wyciagniety z auta bedziesz pewnie przykladal metal czy reaguje. I zmierzysz powiedzmy 50 razy, bedzie ok a np za 51 by juz zgubil
Mechanik mowil, że były tylko błędy wypadania zapłonu i sond lambda.