Aktywne Wpisy
perfumowyswir +66
#nieruchomosci #kredythipoteczny
Co prawda będziesz się zrzucać w podatkach na 800+ i kredyt 0%, ale za prąd już zapłacisz 2x więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co prawda będziesz się zrzucać w podatkach na 800+ i kredyt 0%, ale za prąd już zapłacisz 2x więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Seba1991 +10
#sejm o na skrobanki i invitro wyskrobali pieniążki a na laptopy potrzebne do nauki już nie szkoda
Lista niepisowskich osób wspierających projekt:
- Ruch 8 gwiazd
- Partia razem
- Posłanki Anna Maria Żukowska i Paulina Matysiak z klubu Lewicy
- Jakub Żulczyk
- Lekko Stronniczy (Włodek Markowicz i Karol Paciorek)
Reszty dziennikarzy, ekspertów itd. to nawet nie wymieniam bo i tak powiecie, że są opłaconymi kryptopisowcami XD
#cpk #polska #4konserwy #neuropa #bekazpisu #bekazwykopkow #inwestycje #sejm #polityka
@aei9077: A może by tak... podejść do tego jak do każdego biznesu, tj. skalkulować rzetelnie koszty, ocenić ryzyko, przeanalizować rynek, określić potencjał zwrotu? A co ja gadam, lepiej decydować na bazie taniej propagandy i emocji xD
Taaa, tanią propagandą jest gadanie, że nie było analiz. Zrobiono już co najmniej kilka analiz, również za rządu Tuska, tutaj przykład analizy z 2010 roku: https://siskom.waw.pl/komunikacja/lotnisko/CPL/analiza_2010/cpl_analiza_2010_raport_glowny.pdf
Wszystkie analizy mówią zawsze to samo - budować. No
A pamiętasz ile kasy poszło na remont ołtarza z cpk? Ja myślę najpierw sprawdzić ile takich ołtarzy wyremontowano albo zobowiązano się wyremontować i dopiero potem budować
Pełna zgoda, ja tego nie neguję, natomiast jestem trochę zdziwiony dlaczego premier powołał na pełnomocnika na temat CPK Macieja Laska czyli gościa, który wiele razy wypowiadał się przeciwko projektowi, ma powiązania z ruchem STOP CPK oraz powołał do nowej rady nadzorczej kilku przeciwników projektów.
Zasadność budowy CPK potwierdza parę starych czy sponsorowanych raportów i kilka pseudo-ekspertów. Zdania społeczeństwa jak i specjalistów są podzielone. Zapada więc decyzja - rozstrzygnijmy to przez audyt. No ale wykop wie lepiej xD
@lhotse89: Wrzuciłem
@Marakuja: nie odnoszę się do twoich wyliczeń bo wyjąłeś je z odbytu, po prostu populistycznie pleciesz kocopoły bo nie rozumiesz, że każda firma, jednostka ma swoje piony adminsitracyjne i to jest coś absolutnie nie do pominięcia. To raczej kwestia ich organzacji jest do dopracowania. Gdybym ci powiedział, że matka z
@aei9077 same lotnisko 45kkk, a gdzie cała infrastruktura? Pojawi się magicznie jak lotnisko powstanie?
https://forsal.pl/transport/lotnictwo/artykuly/9365786,ile-bedzie-kosztowac-budowa-cpk-tyle-zaplacimy-za-poszczegolne-elemen.html
Co do władz CPK: trudno tutaj ocenić, kto będzie bardziej odpowiedni:
- gorący zwolennik CPK, który ma oczywisty interes w budowie projektu
- przeciwnik CPK
Z punktu widzenia obywatela,
@lhotse89: Dokładnie, jeden mądry komentarz. Nie będę tu zgrywał jakiegoś eksperta w temacie cpk, nie mam wiedzy na ten temat, z tego co mi wiadomo mieli audyt w tej sprawie robić. Nie mam też zamiaru poddawać się emocjom, zwłaszcza na podstawie wpisów jakichś trolli z wykopu. Wydaje mi się
@Marakuja: Dawaj ten kosztorys budowy CPK za 150 miliardów, czekam. To ty #!$%@? kocopoły a potem odwracasz kota ogonem.
@Marakuja: Jeśli chodzi o linie kolejowe, to trzeba tam priorytetyzować bo są odcinki ważniejsze i mniej ważne, niektóre być może do zaorania. Najważniejsza jest szybka linia Warszawa - Łódź, której kontynuacje Lasek już zapowaiedział, w zasadzie ta linia plus lotnisko już umożliwia korzystanie z pierwszego etapu CPK. Już nie mówiąc o tym, że to całe 150mld jest w