Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#reklamacja #neonet #pytanie #uokik

Mam problem ze sklepiem, kupiłam pralko-suszarkę Samsunga rodzicom, nie dosusza ubrań, cykle trwają po 8-9h, do tego suszarka w tracie użytkowania śmierdzi jakby topionym plastikiem/gumą, a zapach przenosi się na ubrania więc nie nadają się do użytku. Nadal jest na gwarancji i mimo miesięcy pracy nadal ten zapach nie znika.
Mam ten model u siebie, wiec wiem, że to wada konkretnego urządzenia, a nie modelu, jednak Neonet uznał że urządzenie suszy i pierze więc jest okej, wysłali technika który uznał że suszy i pierze (bez włączenia pralki) i, że trzeba używać mniej detergentu bo to wchodzi w jakieś zakamarki i śmierdzi - jednak kapsułka jest przeznaczona do 5kg prania, a wsad pralki to 8kg wiec bredzi.
Błędem moich rodziców było to, że nie przycisnęli technika, jednak to już mocno starsze osoby więc mu uwierzyły, ale problem nie zniknął nawet jak w urządzeniu nie ma detergentu, ja z kolei żyje od nich kilka tysięcy km dalej i nie mogę tego za nich zrobić.
Złożyłam odwołanie (bez odpowiedzi) a potem drugą reklamację którą odrzucili bez sprawdzenia w ogóle niczego. Co mogę zrobić w Polsce na odległość aby pchnąć ten temat dalej, nie chce im odpuszczać, gdzie można ich zgłosić zanim zacznie się postępowanie sądowe?
Może ktoś miał taki problem i jest w stanie mnie pokierować.



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 3