Wpis z mikrobloga

Rodzice mają problem z #netia której abonentami są od ponad 20 lat. Mają pakiet internet+tv+telefon i z opłatami 60zł. W grudniu kończyła się umowa, więc skontaktowaliśmy się z infolinią celem przedłużenia, gdzie poinformowano, że umowa przejdzie na czas nieoznaczony bez zmian pakietowych oraz cenowych. Kolejna faktura na 94,99zł, reklamacja którą uznali, skorygowali fakturę jednak nie ma opcji, że umowa na czas nieoznaczony w takiej kwocie (tak jest w warunkach umowy sprzed 2 lat). Możemy przedłużyć umowę, gdzie kwota zostanie 60zł na kolejne 24 miesiące. Zgodziliśmy się, 29 grudnia umowa klepnięta, dokumenty i potwierdzenie zmiany warunków umowy na mailu. W styczniu faktura na 94,99zł, kolejna reklamacja i odpowiedź, że oni jednak nie mogą wprowadzić tej umowy do systemu i skontaktuje się pracownik Netii celem wyjaśnienia i przedstawienia oferty. Minął miesiąc i dziś kolejna faktura na 94,99zł (powiem tylko, że nikt z Netii się nie kontaktował) i kolejna reklamacja. Nie wiem jakie dalsze kroki można podjąć? Czy zgłoszenie do UKE czy dalej szarpać się z firmą?
Dodam tylko, że żadnej innej alternatywy nie ma pod tym adresem i Rodzice są na nich skazani.
#telekomunikacja