Siema, kombinuje swój pierwszy leasing na samochód i upatrzyłem sobie Teslę Model 3. Aktualnie gadam z Santanderem (nie Santander Multirent) i na chwilę obecną mam takie warunki jak na screenie. Myślicie, że da się lepiej? gadać z innymi? #leasing #samochody #motoryzacja #jdg
@assninja: Dotacja z "mój elektryk" też będzie ogarnięta, płacę w całości opłatę wstępną, a po pewnym czasie otrzymam zwrot kwoty dotacji na konto. Nie idę w ten poziom 27k bo to wymaga min. 15 tys. km rocznie, a tyle nie zrobię. Idę w podstawowe 18750 zł
@cwlmod: Tak ten program wymyślili, że jak chcesz więcej no to musisz w zamian przejechać bezemisyjnie minimum 15 tys. rocznie przez okres dwóch lat. Po dwóch latach następuje sprawdzenie, a wtedy musisz zrobić wpis do cepik'u z przebiegiem (czyli wizyta na stacji kontroli pojazdów). Taki wpis jest później sprawdzany. Jak nie wyrobisz tych 30 tys. to grozi nawet zwrot całej dotacji. Jak chcesz mieć dotację 27000 bez deklaracji minimalnego rocznego przebiegu,
powiedz mi czy ja dobrze rozumiem. jezeli robie obecnie 5k km rocznie (bo pracuje zdalnie) = 10k km /2 lata, to mam gdzies bezsensownie wyjezdzic dodatkowe 20k km w ciagu 2 lat? jesli tesla "pali" 15kw/100km to musze zuzyc (20000/100)*15 kw/h = 3000 kwh. to tak luzno liczac 2.5zl/kwh (jako czlowiek z miasta to innej opcji jak ladowarki publiczne nie mam) wydam na to 7k pln, wiec z doplaty realnie
@howks: w grudniu 23 brałem leasing w 104% na hybrydę. Weź ofertę z santadera i lataj po różnych instytucjach i mówisz: mam taką ofertę - cy jesteście w stanie dać lepszą.
@cwlmod: Dokladnie tak. Opisalem case aplikowalny dla mnie, czyli osoby ktora zeby zalapac sie na doplate musiałbym wyrobić 300% normy nabijajac dupogodziny za kierownica. na ktore nawet nie mam pomysłu gdzie wyjezdzic, o czasie na to i chęciach niewspominajac.
@howks: Tak by to wyglądało u mnie w ofercie z dotacją. Pamiętaj, że czas oczekiwania na dotacje to obecnie 7-8 miesięcy, chyba że BOŚ zmieni coś w procesie lub zatrudni dodatkowe osoby... W dodatku to jest czas liczony od odbioru auta, a nie podpisania umowy... Sprawdź OWU GAP z Santandera czy łapie się do niego auto elektryczne, bo nie każdy GAP obejmuje elektryka.
@OptiFinance: Dzięki, ciągle rozważam czy jednak nie iść na całość i dopłacić do LR. Jest awd, jest dual motor, lepsze audio, lepszy zasięg ale i jest 241 tys. a nie 205 tys. więc robi się już dużo, a to byłby drugi samochód głównie do jazdy po mieście (Kraków)
Co za głupota. Szczególnie że w przypadku ev może to być pewien problem przy naszej debilnej infrastrukturze przy trasach (a raczej jej braku)
powiedz mi czy ja dobrze rozumiem.
jezeli robie obecnie 5k km rocznie (bo pracuje zdalnie) = 10k km /2 lata, to mam gdzies bezsensownie wyjezdzic dodatkowe 20k km w ciagu 2 lat?
jesli tesla "pali" 15kw/100km to musze zuzyc (20000/100)*15 kw/h = 3000 kwh. to tak luzno liczac 2.5zl/kwh (jako czlowiek z miasta to innej opcji jak ladowarki publiczne nie mam) wydam na to 7k pln, wiec z doplaty realnie
Dokladnie tak. Opisalem case aplikowalny dla mnie, czyli osoby ktora zeby zalapac sie na doplate musiałbym wyrobić 300% normy nabijajac dupogodziny za kierownica. na ktore nawet nie mam pomysłu gdzie wyjezdzic, o czasie na to i chęciach niewspominajac.
@sberatel
I nikt nikogo nie zmusza
Bo chyba nie to że jaśniepań nie potrzebuje w ogóle samochodu ;)
P.S. TM3SR? Czemu nie LR?
4x4 w ev się przydaje bo ten nagły przyrost moment potrafi łatwo zerwać trakcję.