Wpis z mikrobloga

  • 1
@assninja: Dotacja z "mój elektryk" też będzie ogarnięta, płacę w całości opłatę wstępną, a po pewnym czasie otrzymam zwrot kwoty dotacji na konto. Nie idę w ten poziom 27k bo to wymaga min. 15 tys. km rocznie, a tyle nie zrobię. Idę w podstawowe 18750 zł
@howks: Cooo? A jaki to ma związek z logiką przyznania dotacji? xD

Co za głupota. Szczególnie że w przypadku ev może to być pewien problem przy naszej debilnej infrastrukturze przy trasach (a raczej jej braku)
  • 0
@cwlmod: Tak ten program wymyślili, że jak chcesz więcej no to musisz w zamian przejechać bezemisyjnie minimum 15 tys. rocznie przez okres dwóch lat. Po dwóch latach następuje sprawdzenie, a wtedy musisz zrobić wpis do cepik'u z przebiegiem (czyli wizyta na stacji kontroli pojazdów). Taki wpis jest później sprawdzany. Jak nie wyrobisz tych 30 tys. to grozi nawet zwrot całej dotacji. Jak chcesz mieć dotację 27000 bez deklaracji minimalnego rocznego przebiegu,
@howks:

powiedz mi czy ja dobrze rozumiem.
jezeli robie obecnie 5k km rocznie (bo pracuje zdalnie) = 10k km /2 lata, to mam gdzies bezsensownie wyjezdzic dodatkowe 20k km w ciagu 2 lat?
jesli tesla "pali" 15kw/100km to musze zuzyc (20000/100)*15 kw/h = 3000 kwh. to tak luzno liczac 2.5zl/kwh (jako czlowiek z miasta to innej opcji jak ladowarki publiczne nie mam) wydam na to 7k pln, wiec z doplaty realnie
@cwlmod:
Dokladnie tak. Opisalem case aplikowalny dla mnie, czyli osoby ktora zeby zalapac sie na doplate musiałbym wyrobić 300% normy nabijajac dupogodziny za kierownica. na ktore nawet nie mam pomysłu gdzie wyjezdzic, o czasie na to i chęciach niewspominajac.

@sberatel
I nikt nikogo nie zmusza
@howks: Tak by to wyglądało u mnie w ofercie z dotacją. Pamiętaj, że czas oczekiwania na dotacje to obecnie 7-8 miesięcy, chyba że BOŚ zmieni coś w procesie lub zatrudni dodatkowe osoby... W dodatku to jest czas liczony od odbioru auta, a nie podpisania umowy... Sprawdź OWU GAP z Santandera czy łapie się do niego auto elektryczne, bo nie każdy GAP obejmuje elektryka.

P.S. TM3SR? Czemu nie LR?
OptiFinance - @howks: Tak by to wyglądało u mnie w ofercie z dotacją. Pamiętaj, że cz...

źródło: obraz_2024-03-07_123251456

Pobierz
  • 1
@OptiFinance: Dzięki, ciągle rozważam czy jednak nie iść na całość i dopłacić do LR. Jest awd, jest dual motor, lepsze audio, lepszy zasięg ale i jest 241 tys. a nie 205 tys. więc robi się już dużo, a to byłby drugi samochód głównie do jazdy po mieście (Kraków)
@howks: Jeśli tylko do miasta to sr ci starczy. Jak masz ładowarkę w domu to też można z nim żyć.

4x4 w ev się przydaje bo ten nagły przyrost moment potrafi łatwo zerwać trakcję.