Wpis z mikrobloga

Czy według was mężczyźni chodzący ciągle w tych samych ubraniach albo łudząco podobnymi to jest red flag? Oczywiście nie mówię o przypadku gdy osoba reguralnie nie pierze tych ubrań i ciągle chodzi w brudnych. Bo ja osobiście to mógłbym chodzić dzień w dzień w tym samym, aktualnie mam z 6 bluz z czego chodzę reguralnie w 2/3 ( zwykle basicy) i koszulki to mam z 6 basicow 3 takie samej i drugie 3 też takie same plus kilka starszych koszulek z wzorami w różnych kolorach, spodnie też klasyczne jeansy albo czarne materiałowe i kilka par czarnych dresów głównie na zakupy i siłownię. Zasntawia mnie jak odbierani są tacy mężczyźni głównie przez kobiety. Kompletnie nie znam się na modzie i ciężko mi dopasowac jakieś zestawy i ciągle chodzić inaczej ubrani tylko wolę sobie kupić rzeczy które pasują do wszystkiego co mam w szafie i nie obchodzi mnie czy raz ubiorę te koszulkę do tych spodni czy inna koszulkę lub bluzę.
#modameska #niebieskiepaski #rozowepaski
  • 7
  • Odpowiedz
@mateo2111: to jest paradoksalnie green flag, mężczyźni ubierający się ciągle tak samo są zwykle po kryjomu przy kasie i nie chcą aby ktoś wiedział, mają 2 koszule i jedne spodnie, jeżdżą zbiorkomem lub dochodzą do pracy, często są na misji dorabiania się i nie w głowie im moda aby przyciągać samice, wręcz przeciwnie.
  • Odpowiedz
@mateo2111 jeśli rzeczy do siebie pasują i nie wyglądasz jak z cyrku, i są w dobrym stanie, tj dresy nie są rozciągnięte a koszulki wymięte, to ogólnie bardzo dobry patent dla mężczyzn. Zawsze możesz zobaczyć na stronach typu hm co z czym jest łączone, kupić zestaw i zmieniać np koszulki tylko. Ogólnie kapsułowa garderoba (mało rzeczy, wszystkie dobrej jakości i pasujące do siebie) to dobre rozwiązanie jeśli nie ufa się swojemu poczuciu
  • Odpowiedz