Wpis z mikrobloga

Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kładką nad Wisłą, która jak widać jest z chęcią wykorzystywana i realnie ożywia część miasta.
Oczywiście po co kładka, jak można było dołożyć 10x tyle i mieć czteropasmową arterię i być może chodnik. Toż to czysta przyjemność przeprawiać się przez Wisłę pieszo w towarzystwie samochodów.
#rower
Najmilszy_Maf1oso - Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kład...

źródło: temp_file7701860197279964617

Pobierz
  • 136
@Cobesh: Czekaj a skąd te 160 baniek i o którym moście mówimy bo nie mogę znaleźć takiej informacji. O POW widzę takie info:
"Połączenie Wilanowa z Wawrem będzie mieć długość ok. 1500m wraz z dojazdami oraz 46 metrów szerokości. Zakończenie zaplanowane jest na sierpień 2020. Na moście będzie obowiązywać ograniczenie prędkości do 100 km/h. Jest to ostatni odcinek południowej obwodnicy Warszawy. Koszt inwestycji to 768 mln złotych."

I kontrakt z 2015
@Cobesh

@Demeanor2113: 4 pasy w każdą stronę, w standardzie autostradowym za 160 baniek, dojazdy i rozjazdy były droższe niż most ale to pomińmy. A tu kładka piesza z warunkowym dopuszczeniem ruchu rowerowego za 120.

Widzisz skalę złodziejstwa?


Zatem problem leży nie w samej kładce, a w urzędnikach i jest to temat dla prokuratury. Nie wrzucałem wszystkiego, ale Pan Warzecha w komentarzach uważa kładkę za problem sam w sobie.

@stan-tookie-1 Tak. Infrastruktura
@Najmilszy_Maf1oso: Ogólnie tam problemów jest parę tj.:
- brak separacji ruchu pieszego i rowerowego (ale w sumie w Krakowie jest a ludzie i tak nie przestrzegają), więc słabo ale do przeżycia, to nie musi być autostrada rowerowa, niedaleko jest świętokrzyski gdzie mogą zasuwać rowery
- prowizorka w stylu skrzynki teletechniczne przy wjazdach, nieukryte kable zasilające oświetlenie, kamera na samym czubku mostu która wygląda okropnie
- siatka która zaraz będzie obwieszona kłódkami