Aktywne Wpisy

Pawel993 +121
źródło: HIWMVz4XoAA_ktf
Pobierz
M7RoyalMadrid +13
#gielda
Krótkie pytanko... ile zarabiacie na giełdzie? Bo od jakiegoś czasu non stop widzę jakieś śmieciuchy, etfy, uśrednianie i inne giełdowe wpisy. Wydaje mi się, że wszyscy dookoła to jacyś znawcy giełdy/kryptowalut tylko ja jak taki debil jestem kompletnie zielony.
Ile zarabiacie znaczy oczywiście jakiś rząd wielkości typu 1000, 10 000, 100 000 zł w ciągu ostatniego roku a nie dokładną kwotę co do grosza ;)
Krótkie pytanko... ile zarabiacie na giełdzie? Bo od jakiegoś czasu non stop widzę jakieś śmieciuchy, etfy, uśrednianie i inne giełdowe wpisy. Wydaje mi się, że wszyscy dookoła to jacyś znawcy giełdy/kryptowalut tylko ja jak taki debil jestem kompletnie zielony.
Ile zarabiacie znaczy oczywiście jakiś rząd wielkości typu 1000, 10 000, 100 000 zł w ciągu ostatniego roku a nie dokładną kwotę co do grosza ;)

Tak sobie szukam studiów II stopnia z informatyki w Krakowie (planuję żeby w przyszłym roku przeprowadzić się gdzieś z Wrocławia), wpadł mi w ręce syllabus AGH i tu nagle zonk. Od 2022 roku przestali prowadzić studia magisterskie z informatyki xD. Wiadomo dlaczego tak się stało i czy w ogóle ten kierunek wróci w najbliższym czasie? Jedyne co mają tam związanego z informatyką to informatyka techniczna na jakimś wydziale materiałowym, więc to mówi już samo za siebie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#agh #krakow #informatyka #studia #studbaza
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
@mlodygustaw: chyba nikt bardziej nie gardzi AGH, niż absolwenci tej pseudouczelni. Tak, też nią gardzę, bo miałem wątpliwą przyjemność studiować na tej marketingowej wydmuszce przykrywającej głęboką komunę zapisaną cyrylicą.
@goferek: a to się zgadzam
Sam jestem po.
I synów chciałem wysłać.
No ale jak goferek mówi nie.
To jest lepsza uczelnia w okolicy?
Ale z drugiej strony polibuda?
No daj spokój ( ͡° ͜ʖ ͡°)