Wpis z mikrobloga

  • 6
@kupczyk Nie, to bardzo słaby pomysł. To jeszcze era tsi, która była wadliwa. Pewnie jeszcze tu w komplecie z dsg. Jak przyjdzie ci porządnie zrobić pobór oleju plus skrzynie to zapłacisz okolice tego co wystawiona jest ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@kupczyk najgorszy TSI z możliwych seria ea111 kompresor razem z turbo, ten motor to same nieszczęścia, najmniej awaryjne są te najsłabsze chociaż tutaj też bym się pilnował z racji wieku.
  • Odpowiedz
@sruba_m3: @kupczyk

Tak jak powiedzieli poprzednicy, to jeden z tych bardziej ,,eksperymentalnych TSI", w którym wyskakują usterki. Znam osoby co jeżdżą 1.4 TSI EA111 bezawaryjnie, ale to są z reguły pierwsi właściciele , którzy chuchają i dmuchają od nowości. U innych już tak bezawaryjnie nie bywa.

Już lepiej doinwestować trochę i kupić nieco nowszą Fabię z silnikiem ze zmodernizowanej serii EA211.

Tak na marginesie - w TSI a szczególnie w małym
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Adamfabiarz super info.
Ja jestem boomerem i dla mnie 1.2 czy 1.4 z turbiną to wynalazek ale niestety takie czasy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
A co do wymiany oleju to już za dużo się na czytałem i na słuchałem jak w balona robią. Dla mnie ( a mam prawko 33 lata i tyle autami jeżdżę) zawsze było taz w roku lub co 10 tys km a nie jakieś
  • Odpowiedz
@kupczyk: Ciężko w tym budżecie o coś sensownego, trwalszego mającego 150-200 KM. Jeśli byłbyś w stanie zejść do przedziału 100-120 KM poleciłbym Ci Fabię III z początku produkcji z 1.2 TSI z rodziny EA211. Szukaj aut z przebiegiem do 150k km od pierwszego właściciela z udokumentowanymi wymianami oleju co max 15 tys km. Potem wymieniaj olej co max 7,5 - 8 tys. km i powinno Ci posłużyć na dłużej.
  • Odpowiedz