Wpis z mikrobloga

Z czego wynika ten ciągle powracający ból dupy o Citroena Ami?
Z niewiedzy, że jest to pojazd dla 14-latków czy innych pijaków bez uprawnień? Przecież takie auta są na europejskim rynku od kilkudziesięciu lat.
Z zazdrości, że gówniarze mogą się takim wozić, a sam musiał z buta naginać do osiemnastki?
Czy może ze strachu, że za 15 lat będą musieli takiego ściągnąć z zachodu zamiast przechodzonego premjuma?

Takie wozidło dla nastolatków, dzięki czemu nie trzeba ich niańczyć. Kosztuje kilkadziesiąt euro miesięcznie, jeździ za darmo, nie hałasuje w przeciwieństwie do Aixamow itp wyposażonych w diesla z minikoparki.
Jakbym dostał coś takiego na 14 urodziny to panie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#motoryzacja #samochody
PiotrFr - Z czego wynika ten ciągle powracający ból dupy o Citroena Ami?
Z niewiedzy,...

źródło: temp_file3890311728649075628

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
  • 1
@owsikalfred: bo są robione ręcznie we Francji, dlatego drogie.
Mam "fabrykę" jednego z tych producentów za płotem.
Dziwię się, że w Polsce nikt nie wpadł na to, żeby takie auta produkować
  • Odpowiedz
@PiotrFr oglądając testy tego czegoś wcale się nie dziwię tej fali hejtu. Kiedyś trafiłem na test tego czegoś w deszczu, nawet z tym sobie nie poradziło i wszystkie szyby zaparowaly na ament i na tym zakończyła się jazda xD
  • Odpowiedz
@PiotrFr: ale sam wiesz że nasze ulicę różni się od tych francuskich czy włoskich. U nas nie masz ani podatku od wagi auta ani takiego problemu z parkowaniem. Miałem okazję jeździć aixamem jakimś starszym w Belgii i w sumie jak na ich warunki auto fajne.
  • Odpowiedz
@PiotrFr: ja mam ból dupy o AMI w kwestii ceny. 10k euro za to to za dużo. Chyba ze by i u nas była opcja wynajęcia za 50e miesięcznie to byłbym pierwszy w kolejce.
  • Odpowiedz
  • 1
@kompek:

zamiast silnika ma perpetuum mobile? Zawieszenie i hamulce się nie zużywają


Chłopie, to zużywa 3 kWh na 100. Więc ładując w domu wychodzi 50 centów a na mieście max 1€ na 100 km.
Zużycie hamulców? Jeździłeś kiedyś elektrykiem? W dodatku to jeździ 45 km/h i waży 400 kg. Zawiasu bardziej prymitywnego się nie da zrobić
  • Odpowiedz
@PiotrFr ceny aut cenami, ale nie doczytałem czy był tu temat napraw poruszany.

Obecne microcary są bardzo drogie w naprawie, pomijając niedobór części, całkiem w odmienny sposób jest w takich samochodach robiony system elektryczny itp. Znalezienie mechanika który ogarnie jakiś problem w takim potocznym aixamie itp jest wbrew pozorom dużo trudniejsze niż w zwykłym samochodzie.

Nie znam szczegółów tego tworu od grupy psa ale duża szansa, że zrobili go bardziej na modłę
  • Odpowiedz