Aktywne Wpisy

mirko_anonim +6
✨️ Czy 14 000 zł brutto to wystarczająca pensja w Krakowie? Ⓘ
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.

MikSob1985 +124
O poranku w 31. rocznicę tragicznego wybuchu gazu w wieżowcu przy alei Wojska Polskiego 39 w Gdańsku zapaliłem znicz pod tablicą upamiętniającą ofiary tego wydarzenia.
Wróciły wspomnienia gdyż mieszkałem w tym wieżowcu od przełomu 1989/1990 do 8 kwietnia 1995....
🖤
#gdansk
Wróciły wspomnienia gdyż mieszkałem w tym wieżowcu od przełomu 1989/1990 do 8 kwietnia 1995....
🖤
#gdansk
źródło: 1000130712
Pobierz

Co zrobic z halasem z rur sasiadujacych lokali? W mieszkaniu, za kazdym razem kiedy sasiad za sciana odkreca ciepla wode, slysze szum i stukanie (jakby uderzanie baterii o rure, dzwiek podobny do upuszczania czegos na podloge). Dzwiek jest dosc glosny i wyraznie obniza komfort przebywania w mieszkaniu. Co mozna z rym zrobic i gdzie zaczac szukac przyczyn? Dzieki!
#nieruchomosci #hydraulika #sasiedzi #remonty #mampytanie
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
Tylko no, we się spytaj spółdzielni, to brzmi jak robota dla nich
2. Jak to nie pomoże to do spółdzielni.
3. Jak to nie pomoże to prawnik i wezwanie przedsądow3 -> ugoda albo sprawa w sądzie.