TCR 0 w Polsce kosztuje katalogowo 19,5k PLN a za granicą 4k euro (przy kursie euro 4,30 daje to 17,2k PLN).
TCR 1 kosztuje w Polsce 17k PLN a za granicą 3,5k euro (około 15k PLN).
Oczywiście w polskim sklepie od tych cen można wyszarpać jakiś rabat, ale od cen za granicą też - nawet sami dają 10%, a oprócz tego klucz dynamometryczny gratis.
@Harry_Callahan: W DE czasem nie mają niższy VAT? Oraz Niemcy to bardzo duży rynek rowerowy bardzo szanowany przez producentów nie jak polski więc chyba nic dziwnego, że mają taniej.
@4x80 porównuje do mojego obecnego roweru. Na M byłbym za bardzo zgięty. ML po zmianie mostka na 100 pasowałby idealnie. Ale to tylko dywagacje bo nie kupię takiego TCRa.
@4x80 gdybym ważył 100kg to nie byłoby tematu, obecnie ważę prawie 120kg więc nawet wstydzę się zakładać lajkry. Nie mam motywacji żeby schudnać. W obecnym rowerze mam koła na obręczach dt rr511 z nośnością do 130kg więc jakoś to jedzie.
Te koła hookles z możliwością pompowania do 5 bar mocno ograniczają nośność roweru.
@Harry_Callahan: 186cm TCR rozmiar L, sztyca ustawiona na offset 0, zaś zintegrowana kierownica ma ''mostek'' 80mm bo inaczej rower był za duży i męczący na kilka godzin jazdy.
@Harry_Callahan: W tamtym roku ważyłem 117kg i jakoś nie przeszkadzało mi systematycznie robić po 50-80km na tym Giancie. 50km 500metrów przewyższeń na luzie. A na oponach 28mm bardzo wygodny rower. Nie ma co szukać wymówek tylko wsiadać na rower.
@ciemny_kolor: nie w giancie, nawet przy największym pakiecie. 40 to tylko Trek mial i chyba Spec. Polski rynek psują podatki, dlatego zagranica ma taniej.
TCR 0 w Polsce kosztuje katalogowo 19,5k PLN a za granicą 4k euro (przy kursie euro 4,30 daje to 17,2k PLN).
TCR 1 kosztuje w Polsce 17k PLN a za granicą 3,5k euro (około 15k PLN).
Oczywiście w polskim sklepie od tych cen można wyszarpać jakiś rabat, ale od cen za granicą też - nawet sami dają 10%, a oprócz tego klucz dynamometryczny gratis.
https://www.sportokay.com/pl_de/giant-tcr-advanced-0-28-2024-rennrad.html
https://www.sportokay.com/pl_de/giant-tcr-advanced-1-28-2024-rennrad.html
Gdybym tylko nie był ulańcem to bym sobie kupił...
#rower #szosa
@Harry_Callahan: Raczej M bo to duży rower.
@Harry_Callahan: Mam TCR Force AXS i nie widzę jakiś ograniczeń ze względu na wagę i sam osobiście jestem ciężkim zawodnikiem. :)
Te koła hookles z możliwością pompowania do 5 bar mocno ograniczają nośność roweru.