Wpis z mikrobloga

  • 99
@bboymc: same tylko Indie + Chiny to prawie 3 miliardy ludzi. O Afryce i reszcie Azji, Ameryce Płd. to nawet nie wspomnę. Amerykańce też się za bardzo do tego nie wyrywają. Więc tak, reszta świata raczej tego nie robi.
  • Odpowiedz
@Benn: Co ty bierdolisz? xD Jak sie reszta świata nie garnie ? xD

Według planów Pekinu, Chiny mają do 2060 roku osiągnąć neutralność klimatyczną. Ścieżka spadku emisji ChRL ma rozpocząć się w roku 2030, kiedy udział bezemisyjnych mocy w chińskim miksie ma sięgnąć 50%. W tym celu w 2021 roku chińskie władze wprowadziły własny system handlu emisjami, wzorowany na europejskim.

Indie zadeklarowały realizację trzech tzw. krajowo określonych celów (NDC) do 2030
  • Odpowiedz
@Nanuno: Nie wiem czy moje poglądy to lewackie czy prawackie ale są takie:
- Ocieplenie klimatu to nie mit, będzie #!$%@? jak nie zejdziemy z emisją C02
- Pogoda to nie klimat i parę zimnych dni nie oznacza że ocieplenia nie ma

Z drugiej strony :P
- Jak w europie dowalimy sobie jakieś limity co2 na np produkcje stali to nadal będziemy ją tworzyć tylko że w innych krajach poza Unią
  • Odpowiedz
@Nanuno: póki nie wejdą cła na emisję to te działania UE #!$%@? pomogą. Owszem będzie czystsze powietrze u nas ale klimatu to nie uratuje skoro Chiny Indie i USA odpowiadają wciazyza większość emisji na świecie
  • Odpowiedz
@Benn: no akurat Chiny to starają się teraz ograniczać. I weź pod uwagę jeszcze jedną rzecz. Emisja na mieszkańca. USA i Europa to o wiele więcej niż w Afryce czy większości Azji.
W Afryce mało kto jeździ sam do pracy suvem ważącym ponad 2 tony. Przez 30 lat średnia waga samochodu wzrosła o jakieś 40 procent. I wszystkie oszczędności z lepszych silników idą się kochać. Teraz nawet małe samochody miejskie ważą
  • Odpowiedz
@Rasteris: no tak. Jedynym powodem dlaczego tam nie jeżdżą SUVami ważącymi po 2 tony jest taki, że ich nie stać. No bo gdyby ich było stać to by jeździli. W Azji się głównie jeździ jakimiś motorynkami. Więc co trzeba zrobić? Trzeba sprawić aby nas też nie było stać, wtedy też będziemy jeździli motorynkami albo wozami drabiniastymi. Oczywiście to tylko dla Areczka bo dla zarządu będzie dwu tonowy SUV. Emisja na łebka
  • Odpowiedz
@Benn:

tak tak. Zaraz po tym jak przestaną wywalać śmieci i zwłoki do Gangesu xd


Na realne plany i działania ty odpowiadasz wyjętym z dupy argumentem. Fajnie xD
  • Odpowiedz
@Wink: Ganges to tylko wisienka na torcie xd
Tam normalnie na legalu podjeżdża wywrota na skarpę i wywala jak gdyby nigdy nic śmieci do rzeki xd
Dzień jak co dzień xd
  • Odpowiedz
Według planów Pekinu, Chiny mają do 2060 roku osiągnąć neutralność klimatyczną. Ścieżka spadku emisji ChRL ma rozpocząć się w roku 2030, kiedy udział bezemisyjnych mocy w chińskim miksie ma sięgnąć 50%. W tym celu w 2021 roku chińskie władze wprowadziły własny system handlu emisjami, wzorowany na europejskim.


Indie zadeklarowały realizację trzech tzw. krajowo określonych celów (NDC) do 2030 r.: redukcję intensywności emisji o 33–35% w porównaniu do 2005 r.; wzrost udziału źródeł
  • Odpowiedz