Wpis z mikrobloga

Allegro odpowiedziało na dyskusje założoną przez osobę, która kupiła ode mnie kartę graficzną. Afera kartowa . Ogólnie świetna historia, polecam.
Wystarczającą decyzją reklamacyjną będzie napisanie w dyskusji cos takiego? :

Odmawiam uznania zgłoszonej reklamacji w całości.
Uzasadnienie: Głośność pracy karty graficznej, a tym samym wentylatorów podczas jej działania jest prawidłowa i nie odbiega od normy względem innych kart graficznych tego samego modelu. Karta pracuje stabilnie, osiąga temperatury w normie, nie posiada tzw. artefaktów ani innych objawów będących podstawą do przyjęcia, że karta graficzna działa nieprawidłowo - co sam kupujący potwierdza.

#allegro
Bartek5435 - Allegro odpowiedziało na dyskusje założoną przez osobę, która kupiła ode...

źródło: Screenshot_2 — kopia

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@Bartek5435: allegro tylko ci wskazało, że masz obowiązek rozpatrzenia reklamacji i wydania decyzji w ciągu 14 dni. Możesz jak najbardziej odrzucić reklamację. Dopisałbym, że na głośność mają wpływ także inne czynniki, jak konstrukcja obudowy komputera, jej wyciszenie oraz wentylacja, na które sprzedający nie ma wpływu. Kupujący może wtedy iść do jakiegoś rzeczoznawcy i potem lecieć do sądu, od strony allegro sprawa powinna być zamknięta.
  • Odpowiedz
  • 0
@NieoznaczonaReklama: Dziękuję, rzeczywiście napisałem o wpływie glosnosci kart graficznych od zastosowanego chłodzenia przez producentów.

"Odmawiam uznania zgłoszonej reklamacji w całości.
Uzasadnienie: Głośność pracy karty graficznej, a dokładniej wentylatorów podczas jej działania jest prawidłowa i nie odbiega od normy względem innych kart graficznych tego samego modelu.
Każdy model karty graficznej od konkretnego producenta ma swoją unikalną kulturę pracy czyli m.in. głośność pracy karty. Wynika to z różnych zastosowanych układów chodzenia, sekcji zasilania
  • Odpowiedz
@Bartek5435: Najgorszy typ klienta. Niestety z doświadczenia ci powiem że ten typ będzie w nieskończoność wymyślał problemy, nic nie osiągnie ale będzie cię nękał dyskusjami "bo może" ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@Bartek5435: Tak wystarczy. Ważne jest trzymanie się terminów. On potem może znowu poprosić allegro o pomoc, ale oni odpiszą, że sprzedawca wydał taką i taką decyzję i oni nie mogą nic zrobić bla bla. Potem ewentualnie on może zgłosić się poprzez allegro protect. Ciebie nie obciążą, a jemu oddadzą kasę. Także się nie przestrasz jak mu to zaproponują.
No i ważne, bo nie wczytywałem się w cały wątek. On Ci tę
  • Odpowiedz
  • 0
@wypokpok Myślę, że oprócz tej głośności sprawdzał tą kartę od a do z żeby się doczepić i znalazł tylko ten pasek, co się okazało błędem najnowszego FurMarka.

Skoro karta jest w pełni sprawna, a nie podoba mu się tylko jej głośność i sam nawet to przyznaje to z buta odrzuciłem reklamacje na odległość.
Bartek5435 - @wypokpok  Myślę, że oprócz tej głośności sprawdzał tą kartę od a do z ż...

źródło: allegro

Pobierz
  • Odpowiedz