Wpis z mikrobloga

Nie, to nie był szczyt technologii nawet wtedy. Tam imponowały tylko liczby


@kutmen2: ja #!$%@?, 100% wykopka w wykopku. Technologia z Veyrona to nic wielkiego, tylko droższy volkswagen xDDD No tak było, szpecu. Osiągnąłeś już ten mityczny chłód?
  • Odpowiedz
@kutmen2: to ale zjeby z tych wąsatych januszy z warsztatów, zamiast dłubać w golfie za 500zl trzeba na plakacie napisać "serwis bugatti" i kasować za naprawdę 10 000zl skoro robota taka sama
  • Odpowiedz
jasne byku, poziom skomplikowania jak Golf V xDDD


@eternal_slavo:

Tylko w niektórych miejscach. Na przykład turbosprężarki ma takie same jak Octavia jedynka. Poziom technologiczny tego auta nie jest jakiś wybitny, tylko marketing twierdzi inaczej.
  • Odpowiedz
Ale do tych liczb musiało jakoś dojść, chociażby żeby ten samochód nie poleciał.


@BornToDie69:

Nie przesadzaj. Goście z Hennessey zmotali w dwa miesiące Lotusa Exige i zrobili z niego auto szybsze od Veyrona, a potem zaczęli to seryjnie sprzedawać.
  • Odpowiedz
@kasztan00: No i co z tego, że z Octavii, skoro żeby dostać się do tych sprężarek musisz wyjąć silnik. Na you tubie jest seria Houstona Crosty, który od 4 lat odbudowuje słynnego Veyrona, którym wjechano do jeziora, aby wymusić odszkodowanie. Dziwne, że tak długo, skoro to tylko zwykły VAG. A porównywanie Hennesey Venoma do Veyrona, to w ogóle beka, gdzie Venom to jest praktycznie kitcar, którym zrobisz max speed i pakujesz
  • Odpowiedz
@eternal_slavo:

No i co z tego, że z Octavii, skoro żeby dostać się do tych sprężarek musisz wyjąć silnik.


To jest poszlaka wskazująca na #!$%@? projekt i zbyteczne skomplikowanie konstrukcji. Po co wyjmować silnik, skoro turbo to element wydechu i powinno być dostępne bezproblemowo od góry lub od dołu? Nawet w małej komorze silnikowej i układzie biturbo sprężarki są łatwo dostępne, a też można byłoby je wpakować do przedziału pasażerskiego i
  • Odpowiedz