Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hej, nie wiem czy to dobre miejsce na takie pytania, ale zawsze warto spróbować. Jak oceniacie jakość życia w Rzeszowie? Rynek pracy? Nieruchomosci? Warto się tu przenieść z Warszawy?

Sytuacja wygląda tak, że w stolycy zarabiam ok, ale koszt zakupu nawet małego mieszkania jest dość spory, sama boję się wziąć taki kredyt. Na razie pracuję zdalnie (zajmuję się marketingiem, obsługą klienta i studiuję też pielęgniarstwo) i myślę o tym, żeby za jakiś czas (do 3 lat, jak dostanę PWZ) wrócić w rodzinne strony, czyli właśnie do Rzeszowa. Tutaj nic mnie nie trzyma, ale z drugiej strony będę miała poczucie "czegoś utraconego", czyli możliwości jakie daje Warszawa.

Dlatego chcę rozważyć wszystkie za i przeciw i liczę na to, że znajdzie się ktoś kto mi coś podpowie ze swojej perspektywy.
#rzeszow #nieruchomosci #pracbaza #pytanie

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

• 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: rynek pracy to oczywiscie tragedia, nie wiem na co liczysz

ale jako #pielegniarzb2b to moze bedzie dalo sie tam cos kupic

chociaz na twoim miejscu szukalbym po prostu meza z tona kapusty w wawie co ci pomoze ogarnac nierucha tam
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: pytanie gdzie pracujesz, jak jesteś kasjerką czy pielęgniarką to w Rzeszowie na luzie znajdziesz robotę, jak jesteś social media manager, no to sorry, takie stanowiska istnieją tylko w Wawie. Pytanie czy całe życie chcesz oszczędzać i żeby cię na nic nie było stać w tej Wawie, ale sobie pooglądasz różnych milionerów z bliska, czy kupić mieszkanie, spłacić i żyć normalnie.
  • Odpowiedz