Aktywne Wpisy

psspspspsp +16
James2000 +1
#bitcoin #eth #kryptowaluty
Ktoś z was Panowie zna powód dzisiejszego ruchu 10% na eth?
Buterin sprzedaje eth co powinno raczej prowadzić do spadków a nie wzrostów.
Jakis konkretny powód tego wzrostu?
Ktoś z was Panowie zna powód dzisiejszego ruchu 10% na eth?
Buterin sprzedaje eth co powinno raczej prowadzić do spadków a nie wzrostów.
Jakis konkretny powód tego wzrostu?

Hej,
piszę z anonima, bo już nie mam tu konta.
Czy zdaniem osób zajmujących się muzyką elektroniczną warto zaczynać naukę tworzenia jakiejś swojej muzyki od kupna fizycznego syntezatora? Budżet raczej nie jest dla mnie sprawą problematyczną, chodzi mi bardziej o odpowiedź na pytanie czy taka droga jest efektywna. Wiem, że wiele osób zaczyna od różnych programów komputerowych i tam stawia pierwsze kroki. Ciężko mi ocenić co jest przystępniejsze dla osoby początkującej. Co polecacie i jak w ogóle wygląda taki proces?
Jestem w tym kompletnie zielony. W sensie interesuje się muzyką od dawna, szczególnie klasyczną elektroniką w stylu Tangerine Dream czy Vangelisa, z nowszych rzeczy np. zespół Survive. Ogólnie lubię downtempo, ambient i muzykę w stylu sound collage w różnych postaciach i w takim kierunku też chciałbym pójść.
Nigdy nie tworzyłem nic swojego, gram tylko trochę na gitarze elektrycznej i tu moja styczność z muzyką się na razie kończy.
#muzyka #elmuzyka #muzykaelektroniczna #produkcjamuzyki #syntezatory
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Nighthuntero
🥲 Aktualnie wspiera nas średnio 1 osoba w miesiącu, co nie pozwala na pokrycie kosztów utrzymania serwisu. Wspomóż projekt
Przy zakupie dostajesz kod na program MPC Beats. Popatrz w google jak to wygląda.
Można taniej trafić. Na YT masz dużo tutoriali jak tego używać. Sam kupiłem i nie żałuje.