Wpis z mikrobloga

✨️ Gdzie poznać kobiety o wyższym statusie społecznym?
Na jakich aplikacjach, stronach internetowych lub gdzie realu można poznawać kobiety o wyższym statusie społecznym, np. lekarki, prawniczki, managerki itp? Jestem programistą zarabiającym duże pieniądze i chcę mieć wykształconą, poukładaną dobrze zarabiającq kobietę, a nie jakiś margines pracujący za najniższą krajową czy nawet średnią krajową. Nie jestem hipokrytą, więc jednocześnie nie mam problemu z tym, że kobieta patrzy na status materialny, zwłaszcza jeżeli sama doszła do czegoś w życiu.

Proszę wykopkow o wsparcie i pokierowanie.

#zwiazki #randkujzwykopem #tinder #milosc

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Nighthuntero

💚 Dzięki Twojej dotacji możemy utrzymać projekt i wprowadzać nowe funkcje! Wspomóż projekt

• 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: na twoim miejscu kupiłbym akcje (wystarczy jedna) firmy Lindt. Raz do roku organizują dla swoich akcjonariuszy imprezę na której można spróbować ich produktów. To jest dobry paśnik do ustrzelenia tłustej sarenki.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: te lekarki czy prawniczki mają bekę z piwniczaków z IT. a jak jeszcze w trakcie wyjdzie twoje w------e ego i bycie bucem to będziemy mieli kolejną historyjkę na wykopkie jak to laska dała szanse jakiemuś przegrywowi z IT, ale okazał się być zjebem. poza tym bogate laski już mają kasę, wiec samą kasą im nie zainponujesz, musialbyś mieć do tego super ryj albo jakiś fame.
  • Odpowiedz