Aktywne Wpisy
n-ke +236
Rankingorze, Legia miała 34 kolejki, żeby udowodnić, że zasługują na puchary. Nie odbierajmy kibicom i piłkarzom GKS prawa do fajnych wspomnień z europy. Zasłuzyli.
#mecz
#mecz

marek2092 +82
A więc szukałem samochodu aż w końcu się coś trafiło,Mazda 3 2008 rok, blacharsko bdb na progach, parę małych wgniotek ledwo widocznych i rysek ale to szczegół, nie ma co wymagać cudow po leciwym samochodzie,LPG zalozone silnik 1.6 chodzi fajnie narazie jestem zadowolony. Wiadome to nie jest jakiś tam extra samochód ale dla mnie wystarczy, oby się darzylo
#motoryzacja #samochody
#motoryzacja #samochody
źródło: temp_file3474078724422662590
Pobierz

#wychodzimyzprzegrywu Potrzebuję porady co zrobić ze swoim życiem, długoletni neet, w styczniu 26 lat, mam skończone tylko liceum, beznadziejna matura, brak prawa jazdy, studiuję dziennie informatykę na wsb, od października powinienem zacząć 3 rok ale nie wiem czy nie zrezygnować, jestem debilem i całkowicie mi nie idzie to programowanie, obawiam się że kontynuując te studia zmarnuję kolejne lata i pieniądze a i tak zostanę z niczym, czy sam wyższe wykształcenie coś daje?
Szukam teraz pracy, żeby móc się wyprowadzić od rodziców i usamodzielnić, chciałbym najpóźniej w marcu wynająć jakiś pokój, niestety nikt nie dzwoni, nawet z pracy na produkcji czy kaufland/biedronka mnie nie chcą mimo że szukają ludzi bez doświadczenia. Mam astmę i jestem mały więc do wojska się nie nadam.
Całe dni gram w gry, z jednej strony jestem uzależniony ale z drugiej to mój jedyny kontakt z ludźmi, od zawsze byłem cichym dziwakiem, bywały momenty że przez kilka miesięcy z nikim nie rozmawiałem poza mamą, poza komputerem to nie mam żadnych znajomych. Byłem już u wielu psychiatrów ale bez większych efektów, ostatni powiedział mi że nie jest w stanie mi pomóc i dał mi skierowanie na oddział dzienny, ale jakoś boję się tam iść.