Aktywne Wpisy

#latwogang
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
źródło: {76F2E3F8-81E6-4435-817B-85CCB6F87E22}
Pobierz
Schwarzfahrer +88
Na rynku pracy w moim powiatowym jest taka sama lipa jak na rynku matrymonialnym.
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu

Ten kto dzisiaj nic nie dziedziczy, żadnego domku, mieszkania, albo chociaż ziemi, nawet auta, czegokolwiek co można spieniężyć/podnieść swój komfort życiowy, no ktoś taki po prostu jest skazany na bycie pariasem do grobowej deski. Twój dziadek mógł robić w kołchozie w najbliższej fabryce smrodu i miał szanse na mieszkanie, które potem wykupował za grosze, Ty takiej szansy nigdy mieć nie będziesz
Wystarczyły 3 dekady liberalizmu, aby zrzucić nad Wisłę rozwarstwienie społeczne rodem z Somalii.
#polska #ekonomia #mieszkanie #przegryw #gospodarka #antykapitalizm #nieruchomosci
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny
📒 Notatka moderatora: xdd
💚 Dzięki Twojej dotacji możemy utrzymać projekt i wprowadzać nowe funkcje! Wspomóż projekt
źródło: comment_1620938534vamrxemWC2EL9hF8kKaVvH
Pobierz@mirko_anonim: ale p---------e