Wpis z mikrobloga

#chwalesie swoim nowym zakupem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Saab 9-3 z 2005 r. 2.8 turbo, 250 km, automat, wersja Aero. Oczywiście z podtlenkiem biedy ( ͡º ͜ʖ͡º)

Kiedyś już miałem 9-5 przez kilka miesięcy ale okazał się być w tragicznym stanie a mnie nie było stać na remont całego samochodu, ale zamiłowanie do marki pozostało. Saaby mają w sobie po prostu to coś, co powoduje że do tej marki chce się wrócić.

Co ważniejsze Sabina wydaje się być w bardzo fajnym stanie, wiadomo rzecz jasna że to nie jest nowe auto i mniejsze czy większe usterki są nieodzowne, naprawy też do najtańszych nie należą bo pod maską ciasno jak w metrze w godzinach szczytu, żeby w ogóle lpg udało się zamontować trzeba było wyrzucić filtr powietrza i zamontować stożkowy żeby trochę miejsca zwolnić ( ͡º ͜ʖ͡º)

Ale póki co jestem mega zadowolony z zakupu. Auto pełnoletnie a komfort i frajda z jazdy nieporównywalnie większa niż corollą z salonu którą jeżdżę na codzień ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#pokazauto

Wołam @daeun bo pytałeś wczoraj :-)
robertx - #chwalesie swoim nowym zakupem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Saab 9-3 z 2005 r. 2.8 turbo, 2...

źródło: IMG_0190

Pobierz
  • 63
  • Odpowiedz
@robertx wiem jaki tam jest automat, mam 4 saaby na podjeździe. 😆 Niech gryf trzyma Cię w swojej opiece przed pikającym airbag malfunction i zimnymi lutami zamków w drzwiach. 😀
  • Odpowiedz
@Gymski: w każdym aucie rozrząd to koniecznosc? Nie zgodzę się. Mercedes w210 silnik OM613 3.2cdi. Rozrząd przeżył budę (800 000 przebiegu).
Podobne doświadczenie z BMW E39 4.4 v8, przebieg ponad 700 000 i rozrząd fabryczny.
  • Odpowiedz
@robertx: przecież te półautomaty manetki czy przyciski to pic na wodę. Do odcięcia nie pojedziesz tylko i tak zmieni. Na najwyższym biegu 20 kmph też nie pojedziesz tylko zrzuci. No to wystarczy sterować tym automatem podałem gazu i ten sam efekt. Docisniesz to zredukuje. Odpuscisz wrzuci wyższy.
  • Odpowiedz
@robertx: zajebiste auto ( ͡° ͜ʖ ͡°) Miałem takiego w Cabrio ale tylko 2.0t. Żadne auto nie dawało mi tyle frajdy. Dawaj go na program i nawet się nie zastanawiaj. Saaby mają ogromny przyrost mocy po programie, były bardzo kiepsko strojone.
  • Odpowiedz
  • 0
@KolegaPatryk: wszystko po kolei, najpierw muszę go ogarnąć mechanicznie, wszystkie płyny, oleje itp a potem się bierzemy do roboty. Idzie wycisnąć 350 km po drobnych modyfikacjach ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@robertx no tak średnio właśnie bo tutaj wszystko jest na styku wydajności. Ic, turbina, wydech, wtryski, na 350 KM to i pompa paliwa. Ja cały czas jeżdżę serią, po zakupie wrzuciłem większy IC no i w koncu muszę na tą mapę podjechać żeby te 290 zrobić, a żeby coś więcej ugrać to jak pisałem wyżej.
  • Odpowiedz
Gratki, ja posiadacz 2,0t z 2003 przez 3 lata zrobiłem100k. Jak na 21 letni samochód nie jest źle, ale sterownik silnika wymieniałem 3 razy, teraz szlag trafia CIM, albo stacyjkę. Te samochody mają swoje bolączki, gdyby nie to to chyba nie zastanawiałbym się nad zmianą a jeździł do czasu większej stłuczki.
  • Odpowiedz