Wpis z mikrobloga

@Captaii: Jasne, można się umówić. Grałem już kilka razy i generalnie doświadczenia mam dobre, poza sporadycznym desynciem (dziw, że taki kłopot pojawia się w turówce... :/).

Moim zdaniem Endless Legend to świetny tytuł to multi, bo nie wymusza ciągłej, nieprzerwanej napierdzielanki - dzięki punktom wpływu, dyplomcja jest kosztowna, a pakty rzeczywiście mają wartość.

...A poza tym, to jedna z moich ulubionych gier w ogóle :D Ostatnio tylko GTA V tak przykuło
  • Odpowiedz
@qlink: ,,Desynciem''?

Mnie też ta gra naprawdę bardzo się spodobała. Spędziłem w niej już 92 godziny, grając bardzo często nawet po dziesięć godzin dziennie (:P) i jest to moim zdaniem rewelacyjny tytuł.

Multi jeszcze nie próbowałem. Jeśli grałeś w nie to powiedz, czy każdy gracz musi tworzyć zapisy gry, czy wystarczy aby robił to hostujący/zakładający grę, podobnie jak w multi Heroes 3? (pytam bo czasem mam błąd przy zapisywaniu gry).

Dobrego
  • Odpowiedz
Tury przebiegają jak w Cywilizacjach ostatnich, tak więc toczą się równocześnie i jest to naprawdę wygodny i dynamiczny system.

W chwili w której zapisuje host, gra zapisuje się też pozostałym, dzięki czemu każdy może sobie później odpalić tego sejwa we własnym zakresie.

Decync to desynchronizacja. Ten problem pojawiał się w starych RTSach i polega na tym, że każdemu z graczy zaczyna się inaczej toczyć historia świata. AI zaczynają podejmować inne decyzje itp.
  • Odpowiedz
@qlink:

Ja czasem mam błąd przez który muszę restartować grę i jak on wystepuje to wtedy nie da się też zapisać. Im większa mapa, więcej graczy i późniejsze tura tym częściej się ten błąd zdarza.

Ale to nie jest wielki problem, jedynie przy dłuższej grze raz na jakiś czas wywali mi błąd i będzie trzeba wejść na nowo do gry i odpalić z ostatniego zapisu :P

Hmm w zasadzie sądzę nie
  • Odpowiedz