Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu klient przyniósł na gwarancję telefon - Samsung Wave II. Telefon był już po okresie gwarancyjnym, a więc serwis chciał naprawić, ale jedynie odpłatnie. Klient twierdził, że gwarancja nadal biegnie ponieważ telefon był wymieniany na nowy przez operatora (mimo, iż miał paragon potwierdzający, że 2 lata już minęły). Nieistotne - operator poszedł klientowi na rękę i postanowił, że telefon wymieni.

Odesłaliśmy. Ponieważ Wave II już raczej nie ma klientowi, zgodnie z przepisami, zaproponowano telefon o zbliżonych parametrach i wartości - LG L5 II lub Samsung Trend. Po przekazaniu informacji dostaliśmy taką oto odpowiedź ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Witam


Dziękuję za informację. Z uwagi na fakt, że wymieniany telefon - samsung wave II był telefonem prestiżowym (świadczą o tym


chociażby materiały użyte do jego produkcji i grupy docelowej do której był kierowany) proszę o przedstawienie innej propozycji.

Moim oczekiwaniem nie jest otrzymanie telefou high-endowego z "najwyższej półki", ale telefonu który będzie spełniał moje potrzeby > w dzisiejszych czasach (technika poszła trochę do przodu).


Na wymianę proponuję jeden z poniższych telefonów wg. niżej podanej kolejności.


1) nokia 735,


2) motorola moto g 2-gen,


3) htc 610


3) blackberry z3


Proszę zatem o ustosunkowanie się do mojej propozycji.


Odpowiedzi jeszcze nie mamy, ale erm, chyba nie uda się ugrać nowego telefonu. :D

#historiezplay #bekazpodludzi #januszebiznesu
  • 14
@Krupier: Nie znam sie na telefonach bo gubie czesto i szkoda mi cos ladnego kupic XD

Ale jesli klient kupil tel i on byl wtedy w premium, zaproponowac mu telefon tej samej klasy + przedluzenie umowy na dany telefon na dwa lata.

Bedzie mial telefon premium a umowe Wy bedziecie mieli.
@biczek: ale to nie był żaden premium właśnie, ot zwykły telefon. Klient dostał propozycję wymiany na podobny, ale próbuje ugrać sprzęt z obecnych czasów. To tak jakbyś kupił Malucha i go reklamował żądając wymiany na nie wiem Hondę Civic bo przecież czas i technika poszły do przodu. ;)
@Hrvat: Klient chce lepszy telefon niż dostał na początku. To tak jakbyś Ty dostał xboxa360 w umowie a po tym jak sie nie uda naprawić chciał xboxa one zamiast ps3. (chociaż to dosyć luźna analogia)
@Hrvat: no bo twierdził, co ja na to poradzę? A wymiana mu się nie należała, ale to temat na inną rozmowę.

I dostał porównywalny, a nawet lepszy - Samsung ma więcej RAM niż Wave II. Mimo tego klient Janusz próbuje ugrać nowszy sprzęt. O to w tym chodzi, a nie o procedurę reklamacyjną.
@Jade: wiem, że nie wszystko, podałem tylko jako przykład. Wszelkie inne parametry dorównują Wave II.

@Hrvat: ale nie rozumiesz, że to jest przysługa? Bo formalnie mu się nie należy i operator mógł się wypiąć bo urządzenie było PO gwarancji. A jeśli wymienia gwarant z tytułu gwarancji to termin nie biegnie na nowo.