Wpis z mikrobloga

Lenovo z510.
Bateria była cudowna, ale do momentu... użycia opcji w programie Lenovo Power Manager "resetowanie wskaźnika". Producenci sugerują żeby resetować wskaźnik co 1-2 miesiące w celu kalibracji. Zrobiłem to po chyba 3, czego efektem była magia. Bateria skakała ze 100% na 0%, choć przy 0% odłączając zasilanie dalej działał laptop, czasem 100% utrzymywało się przez dwie godziny, czasem wyłączając laptopa mając 100%, nie mogłem go później odpalić, bo bateria rozładowana. Próbowałem wszystkiego żeby naprawić błąd, myślałem że nic nie pomoże. A tu co? Włączyć bios, zostawić na noc na pełnej baterii żeby się rozładował i chodzi jak ta lala. Uwielbiam Lenovo, ale z tym to sobie przesrali.
  • 161
  • Odpowiedz
dodders, ogromny browar dla Ciebie!!!! Wszystko wróciło do normy i wskazuje poprawnie. Dodam, że nie musiałem nawet nic ładować i rozładowywać baterii. Wstarczyła tylko instalka :) Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!!!!!!!
  • Odpowiedz
Kurcze przyznam szczerze, że zapomniałem napisać o moich perypetiach.. Słuchajcie, nie ma się co patyczkować tylko oddawać laptopa na gwarancje. A teraz uważajcie, jeśli kupiliście laptopa do 24.12.2014 roku macie 2 (słownie dwa) miesiące na to aby powiadomić sklep o awarii. Więc jeśli komuś miesiąc temu skończyła się gwarancja to nic nie szkodzi. Idziecie do sklepu i mówicie, że miesiąc temu (w okresie gwarancji) wystąpiła usterka. Przejdzie na 100% bo to
  • Odpowiedz
  • 1
@dodgers: laptop od paru dni w Niemczech w naprawie (zdalnie gość tylko zresetował wskaźnik ale, jak podejrzewałam, nic to nie dało). Zobaczymy co będzie, dam znać jak wróci.
  • Odpowiedz
W moim laptopie też padła bateria. Od tego czasu spadła wydajność, nie ma różnicy pomiędzy trybem oszczędzania energii a trybem wysokiej wydajności. Czy wyjęcie baterii może naprawić ten problem?
  • Odpowiedz
Co mi zostało gdy mam 3 miesiące po gwarancji baterii a ta pokazuje 0 albo 100% i nieważne że jest niby naładowana to i tak jak wyjmę kabel zasilający komputer się wyłącza. #z510 #lenovo

  • Odpowiedz
Wczoraj minęło równo 13 miesięcy od zakupu z510 w x-komie i problemy z baterią... Jak wyżej, ze 100% skacze do 0%, a do tego komunikat (załącznik). Dodam,że nie robiłem resetowania wskaźników. X-kom rozkłada ręce, cały czas odsyła do Lenovo, a Lenovo pewnie rozłoży ręce i powie, że po gwarancji, ale zobaczymy, jakieś rady?
t0nny - Wczoraj minęło równo 13 miesięcy od zakupu z510 w x-komie i problemy z bateri...

źródło: comment_utyKz6D5qrhp4ufAzA65hgd4qux0CsfW.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
"Witam
Informuję, że urządzenia serii Idea posiadają 12 msc gwarancję na baterię. W tym przypadku gwarancja upłynęła w październiku 2015r. Serwis gwarancyjny uniemożliwia przyjęcia jednostki z występującą usterką w okresie poza gwarancyjnym."
  • Odpowiedz